Athlon zonder behuizing

Pagina: 1
Acties:

• Longbowh
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
ik heb net de plastic behuizing van m'n athlon afgehaald (heb heatplate laten zitten, durf ik er nog niet af te halen). Nu wordt m'n de proc ineens 50 graden! tegenover zo'n 42 met de behuizing er nog op, hoe kan dit en hoe kan ik het verhelpen?

Verwijderd

Huh, weet je zeker dat je wel goed gemeten hebt? Met de behuizing hoort ie warmer te wezen. Kan ook aan het warme weer liggen he? [LOL]Als ik m'n temp meet als m'n peeceetje in de vriescel staat, geeft ie ook veel minder aan dan wanneer die op m'n kamer staat :D[/LOL]
Maar 50 graden is nog te doen hoog, zo is ie van mij ook, en als ik pech heb nog warmer :(
Als ie kouder moet worden -> koelen!!!

• Longbowh
  • Niet online
toen ik de sensor tussen core en heatplate stak en er weer uithaalde kwam er wat koelprut mee naar buiten, misschien is dat het?

het is trouwens een 700, niet overclockt, en er zit een iceberg koeler op met 2 fans

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:26

FFF

komt omdat je de laatste keer pas de werkelijke temperatuur hebt gemeten, vooraf kon je hier niet bij, natuurlijk is hij bij de core warmer.
mvg FFF

• Longbowh
  • Niet online
hiervoor had ik hem van onder af ook de proc ingeschoven, tot ie ongeveer op de core zat

waar meten jullie je temp en hoe hoog is die ongeveer?