Weet iemand hoe het precies zit als je schade rijdt aan je eigen tijdens een rit voor de werkgever? Werd vorige week opgebeld voor een storing en gevraagd of ik er ff heen kon rijden. Een taxi sturen was niet mogelijk en moest dus met eigen vervoer erheen.
Op de terug weg een klein ongelukje gehad (mijn eigen schuld) en de auto kapot gereden. De schade is rond de 3000euro. Maandag contact opgenomen met M&O en die nemen het op met de verzekering en daar moet ik nu op wachten, maar is dat normaal? Een werkgever is toch verantwoordelijk voor alle schade die ik rijd tijdens mijn dienst en of de verzekering het bedrijf de schade vergoed gaat mij toch eigenlijk niks aan? De auto staat nu al een week bij de dealer en krijg geen toestemming om de auto te laten repareren omdat we dus nog aan het wachten zijn op de verzekering.
Inmiddels al wel een huur auto gekregen (700euro voor twee weken
) die ze wel netjes vergoeden maar ik vind het maar vreemd dat het allemaal neerkomt op wat de verzekering vergoedt. Als de verzekering maar 1000euro uitkeert dan is dat ook het bedrag dat ik uitgekeerd krijg om de schade te repareren, dat klopt dan toch niet helemaal?
Iemand toevallig het zelfde mee gemaakt?
Op de terug weg een klein ongelukje gehad (mijn eigen schuld) en de auto kapot gereden. De schade is rond de 3000euro. Maandag contact opgenomen met M&O en die nemen het op met de verzekering en daar moet ik nu op wachten, maar is dat normaal? Een werkgever is toch verantwoordelijk voor alle schade die ik rijd tijdens mijn dienst en of de verzekering het bedrijf de schade vergoed gaat mij toch eigenlijk niks aan? De auto staat nu al een week bij de dealer en krijg geen toestemming om de auto te laten repareren omdat we dus nog aan het wachten zijn op de verzekering.
Inmiddels al wel een huur auto gekregen (700euro voor twee weken
Iemand toevallig het zelfde mee gemaakt?
The first casualty in war is always the truth...