Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben jaren lang een Apple gebruiker geweest en ben naar de Android overgestapt vanwege de vele mogelijkheden zowel in software als hardware.

Wat ik niet gewend was (en nog niet) zijn de ongevraagde advertenties.
Deze komen een paar keer op de dag op mijn Note 3.
Ik begrijp dat google daar zijn geld ook mee verdiend maar ik heb voor deze phone al bijna 700 euro betaald.

Ik bemerk dat ik mij ga irriteren aan deze gedwongen reclame op MIJN phone en vraag mij af of hier een oplossing voor is door b.v. een instelling of een progje.
het is niet mijn bedoeling om te Rooten.

ik ben sterk aan het tweifelen om weer terug te gaan naar de os van Apple ook al is dat veel saaier .

Deze oproep doe ik na vanochtend perongeluk lid te worden (verkeerde klik) van de Telegraaf...

• eth0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 22:14
Misschien even vertellen waar je deze ads ziet? Misschien heb je gewoon een app geinstalleerd welke deze ads laat zien?

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-11 09:17
https://www.google.com/ur...PgrOFk6p6H3ruLzVjiJhUkzGQ

Moet wel een airpush oid zijn, dus ligt puur aan een app die er gebruik van maakt.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Rooten + AdBlock Plus en klaar.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02:52

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Zou je wat meer informatie willen geven, over wat voor soort reclame heb je het?
Wat hierboven al staat, ik vermoed dat je een app hebt die dat soort reclame meestuurt maar dat is nu niet te zeggen.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw