Ik ben jaren lang een Apple gebruiker geweest en ben naar de Android overgestapt vanwege de vele mogelijkheden zowel in software als hardware.
Wat ik niet gewend was (en nog niet) zijn de ongevraagde advertenties.
Deze komen een paar keer op de dag op mijn Note 3.
Ik begrijp dat google daar zijn geld ook mee verdiend maar ik heb voor deze phone al bijna 700 euro betaald.
Ik bemerk dat ik mij ga irriteren aan deze gedwongen reclame op MIJN phone en vraag mij af of hier een oplossing voor is door b.v. een instelling of een progje.
het is niet mijn bedoeling om te Rooten.
ik ben sterk aan het tweifelen om weer terug te gaan naar de os van Apple ook al is dat veel saaier .
Deze oproep doe ik na vanochtend perongeluk lid te worden (verkeerde klik) van de Telegraaf...
Wat ik niet gewend was (en nog niet) zijn de ongevraagde advertenties.
Deze komen een paar keer op de dag op mijn Note 3.
Ik begrijp dat google daar zijn geld ook mee verdiend maar ik heb voor deze phone al bijna 700 euro betaald.
Ik bemerk dat ik mij ga irriteren aan deze gedwongen reclame op MIJN phone en vraag mij af of hier een oplossing voor is door b.v. een instelling of een progje.
het is niet mijn bedoeling om te Rooten.
ik ben sterk aan het tweifelen om weer terug te gaan naar de os van Apple ook al is dat veel saaier .
Deze oproep doe ik na vanochtend perongeluk lid te worden (verkeerde klik) van de Telegraaf...