Toon posts:

Monitor tips.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik zou graag 3 beeldschermen willen hebben voor het gamen. Nou heb ik gehoord dat het handig is om dunne zij kanten te hebben. Maar zou niet weten welke schermen dat hebben... dus mijn vraag zijn er mensen die goede tips hebben voor een 2" inch monitor. De monitor prijs mag tussen de €100 - 140 liggen. Ook wil ik graag weten of het allemaal mogelijk is om dat te doen:

Processor: Intel i5 3570K 3.4 Ghz
Motherboard: ASRock Extreme4
Werkgeheugen: Corsair Vengeance Blue 2 x 4GB
Videokaart: MSI GeForce GTX660Ti Powered Edition 2GD5/ OC

De game die ik voornamelijk wil spelen hiermee is: Battlefield 4.

Hoop zo genoeg informatie te hebben gegeven en vragen kunnen gesteld worden.

Met vriendelijke groet,
Emiel

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

eyefinity en een enkele 660ti gaat echt niet goedkomen. De 660ti heeft een belabberde geheugenbus [192bits op een high-midend kaart is een aanfluiting]

Veel goede schermen voor 140 euro zijn er niet, maar ik ga ff snel kijken.

Na mijn snelle zoektocht heb ik dit gevonden:
pricewatch: LG 22EA53VQ-P Zwart
LG IPS scherm, dus erg mooie kleuren, zeer goede kijkhoeken maar "mwah" contrast.

pricewatch: BenQ GW2265HM Zwart
BenQ AMVA, goede kleuren, maar minder dan een ips, kijkhoeken die goed zijn en erg goed contrast.

Zelf zou ik voor de BenQ gaan. De kleuren en kijkhoek zijn goed genoeg, maar het hoge contrast maakt het gewoon mooier. Je ziet veel meer details in donkere dingen, wat zeker naar voren komt in de wat donkererde spellen, zoals Skyrim en de meeste shooters.

[ Voor 61% gewijzigd door RobinHood op 09-11-2013 00:08 ]

People as things, that’s where it starts.

Verwijderd

Topicstarter
Ten eerste bedankt voor de reactie,
heb gekeken naar de BenQ en ziet er inderdaad goed uit.
Dan vraag ik me nu af welke kaart ik dan zou moeten gaan gebruiken die het wel aankan.

nogmaals bedankt

Verwijderd

Topicstarter
ik heb even rond gekeken, en mijn oog viel op de MSI GTX770 Gaming of de MSI N760 Hawk zou ik met 1 van deze videokaarten wel 3 monitoren kunnen gebruiken. Zo ja: Welke word aangeraden. Zo nee: wat moet ik dan gebruiken.

met vriendelijke groet,
Emiel

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:18
Voor zover ik weet is het nog steeds zo dat als je meerdere schermen op één kaart wilt aansluiten het derde (en vierde enzovoorts) scherm via de DisplayPort aangesloten moet worden. De eerste twee maakt dan niet uit.

• Indifstublatia
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-02 13:27
Neem een AMD kaart !
Pagina: 1