Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Advies] Headset

Pagina: 1
Acties:

• Ralphhh
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-10 22:49
Avond!

Aangezien mijn PC-350 officeel overleden is zoek ik een nieuwe headset.
Ik speel competitie gericht Counterstrike Global offensive en voor mij is het zeer belangrijk dat ik dus een goeie headset heb (zodat ik de tegenstanders hoor).
Verder zoek ik ook iets wat in de late uurtje gewoon mooi geluid produceert met een filmpie of eventueel muziek. Verder heb ik wat research gedaan en gelezen dat 7.1 /5.1 toch een stuk minder is aangezien je headset schelp vrij klein is en 7.1/5.1 kleine speakertjes heeft zal de volume zich veel minder kunnen verplaatsen dan 1 geheel dus minder rendement.

Dus voorkeur stereo
Budget : rond de 150 euro

Wat ik absoluut niet zoek :
Ik snap dat advies geven vrijwillig is en dat mensen tijd steken in zulke topics , maar kom aub niet aan met een Dr.Dre :):)

Mvg Ralphh

• S3nz
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-07-2022

S3nz

Modder in opleiding

pricewatch: Logitech G35 gaming headset
pricewatch: Steelseries Siberia V2 Wit
pricewatch: Logitech G430 Surround Sound Gaming Headset

Siberia (de middelste link) kan ik je aanraden uit eigen ervaring.
Vele vrienden van me hebben de g35 (bovenste) en tja dat is ook gewoon een top ding.
De onderste is net nieuw, dus ik zou zeggen doe zelf wat research erover

Succes.
S3nz

FX6300 4Ghz - H100i - Gigabyte GA-970A-UD3P - XFX HD 6870 - Crucial Ballistix 2x4GB - FD Core 1000 Modded (work in progress)

• Orthodux
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:50
http://tweakers.net/price...c-360-g4me/specificaties/

Uit eigen ervaring raad ik de Sennheiser PC360 G4ME aan. Perfect voor gamen, maar ook voor films en muziek. De bas is niet te laag en de headset produceert een mooie, natuurlijke en volle klank. Ook zitten ze erg comfortabel en krijg je geen last van je oren na meerdere uren op te hebben.

Voor gaming is directie erg belangrijk en ook vind ik deze headset daarboven uit steken. Vooral in spellen zoals Call of Duty 4 en Counter Strike.

Fantastische headset all around!.

Fijne tijd,
Edwin

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik heb een suggestie, de SYNQ HPS.2.

Ik heb deze gekocht als opvolger van de HPS.1 maar kwam er al snel achter dat het geluid zeer goed was om mee te gamen. Doordat deze zowel laag, midden als hoog goed weergeeft is deze zeer prettig om snel te bepalen waar een tegenstander vandaan komt.

Ik moet toegeven dat ik deze heb gekocht voor de muziekproductie maar daarnaast blijkt deze voor gaming meer dan geschikt te zijn. :) Bovendien valt deze ruimschoots binnen jouw budget wat mooi meegenomen is.

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Ralphhh
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-10 22:49
Bedankt tot zo ver voor de reacties!
De SYNQ HPS2 ziet er erg goed uit heb er ook veel goeie reacties over gehoord
Maar de PC360 schijnt ook goed te zijn , toch aangezien ik vaak naar LANS ga is noise cancelling wel super belangrijk bovendien heb ik dat wel nodig zo min mogelijk geluid van buitenaf

Vraag is hoe goed is die noise cancelling van de 360 ? omdat het een semi open headset is

Ralphhh

• Orthodux
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:50
Tot nog toe hebben andere mensen geen last gehad van mijn game geluiden of van harde geluiden buitenshuis.
Pagina: 1