Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesyboyy
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-03-2022
Beste mensen,

Ik ben opzoek naar een nieuwe kast en ik ben gevallen voor de CM Scout 2 Behuizingen. Alleen wat ik me echter afvraag is wat het verschil is tussen de CM Scout 2 en de CM Scout 2 Advanced. Heeft iemand een idee? Weet je misschien een andere kast voor het zelfde geld? (Eisen: <70,00 Inc. 3 fans, makkelijk mee te nemen, windowed.) En het liefst een site zonder verzendingskosten. Laat aub een reactie achter.

Dankje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Wat heb je zelf al gevonden, wij zijn geen helpdesk.

Ik kan zo al zien dat het twee plastic fantastic kasten zijn waarvan eentje een paar euro duurder is.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesyboyy
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-03-2022
Ik heb vele reviews gezien op youtube en kan er geen verschil onder maken.
Ik dacht dat jullie wel wat wisten, aangezien ik zie dat jullie zulke vragen niet fijn vinden, mag dit topic gesloten worden (Als dat kan).

Fijne avond verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubschen
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 23:21
@ Meesyboyy: De Scout II Advanced heeft 8 fan poorten en wordt geleverd met 3 fans, bij de gewone Scout II heeft 9 fan poorten en er zitten 2 fans standaard bij.

Verder kennen deze twee behuizingen geen verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruubschen schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:40:
@ Meesyboyy: De Scout II Advanced heeft 8 fan poorten en wordt geleverd met 3 fans, bij de gewone Scout II heeft 9 fan poorten en er zitten 2 fans standaard bij.

Verder kennen deze twee behuizingen geen verschillen.
Dit klopt helemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicros
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-06-2021
No-offence , maar is het uberhaupt wel nuttig om 2 kasten uit te brengen met zo weinig verschil tussen beiden , doe dan 9 fan poorten en 3 fans bijgeleverd of iets in die richting.

Is trouwens iets wat ik al een tijdje wil weten uit nieuwsgierigheid

[ Voor 9% gewijzigd door Vicros op 11-11-2013 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@K03N: De Advanced werd later geïntroduceerd. Beide zijn echter wel nog beschikbaar, dit komt doordat men niet de gehele voorraad heeft verkocht van de Scout II voordat de Scout II Advanced op de markt kwam.
Pagina: 1