Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:13
Na aanleiding van dit topic White_Collar in "[bug] knop 'beoordeling schrijven' mist soms"

en na de reactie en advies van rob_erwt, hier nogmaals gepost :)

ik wil deze tweaker: gallery: ITizEasy een negatieve beoordeling geven over de slechte communicatie in het onder handeling proces. Omdat er nu geen feedback knop is terwijl het om deze ad: V&A aangeboden: Gebruikte Yealink SIP-T28P te koop wegens beindiging Voip Abonnenment gaat.

Wil ik jullie mods vragen of het mogelijk is om mij alsnog de rechten te geven om een feedback over deze tweaker te plaatsen.

Er was een overeenkomst, ik vroeg om de kosten van het verzenden, vervolgens hoor ik niks meer op meerdere mails.

[ Voor 7% gewijzigd door White_Collar op 08-11-2013 19:11 ]

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
Het gaat niet om een rechtenkwestie. Als beide de laatste drie maanden (uit mijn hoofd even) geen advertentie heeft geplaatst of op vervallen heeft gezet dan is die optie er dus gewoon niet.

Edit: zojuist even gekeken, ik kan hem dus wel beoordelen maar louter op advertenties door mij geplaatst.

[ Voor 22% gewijzigd door mveijden op 08-11-2013 21:33 ]

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:13
En daar gaat het dus mis. Er was een overeenkomst bereikt, vervolgens hoor ik niks meer.
Daarop heb ik gewoon het recht om een negatieve feedback te geven, andere tweakers doen dat ook gewoon ;)

Doordat de advertentie plotseling op vervallen staat kan ik geen feedback toevoegen.

[ Voor 18% gewijzigd door White_Collar op 09-11-2013 01:23 ]

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:05

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Het heeft niets met rechten of vervallen te maken, het heeft er mee te maken dat de advertentie ouder dan 2 maanden is (mveijden zat dus in de buurt :P).
Ook ik kan nu geen beoordeling plaatsen bij jou of ITizEasy omdat jullie beide (en ik ook niet) geen advertenties hebben die niet ouder dan 2 maanden zijn.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!