Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb liefst een 4inch of zelfs 3,5 inch (sony xperia u) met een front camera en eentje waarmee ik redelijk goed kan surfen en apps gebruiken. ( haal regelmatig wel apps af maar geen grote hooguit 1, alleen temple run ofzo) ik vind de huawei y300 een redelijk goede smartphone voor zijn prijs maar had eerder de sony xperia go en die deed het goed dus dacht ik ook aan de sony xperia u, L of M l en m zijn wel wat duurder maar zijn deze hun prijs ook waard? Aangezien ze ook allebij dualcore processor bevatten.

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Tja, wat is de meerwaarde van kwaliteit?
In dit segment zou ik zelf de Sony M verkiezen boven de de Y300.

De Y300 heeft bang for bucks. Maar hij is een beetje lomp gebouwd.
Wat erg problematisch is voor de Y300 dat hij maar 512mb geheugen heeft.
Waardoor hij snel in de toekomst, en bij het installeren en gebruiken van meer apps, of zwaardere apps.. (Facebook etc) snel traag zal worden.

Door het extra geheugen verwacht ik dat de L daaorm ook een langere levensduur zal hebben en zou ik die adviseren.

| live and give like no one else |

Verwijderd

Topicstarter
dus verkies je de L ook boven de M?
want het enige verschil dat ik weet is dat de L een groter scherm heeft en een betere camera, maar dat de L ook geen bravia heeft, wat voor mij eigelijk niks uitmaakt