Op donderdag 07 juni 2001 22:09 schreef s_roubos het volgende:
[..]
Ben ik het absoluut NIET mee eens. Reviews van gemiddeld 2 en een halve pagina, heb ik heel wat slechter gezien. Daarnaast zijn de best wel critisch, een 9 of hoger betekend toch echt wel dat je een goede koop doet.
[..]
Hm, ik was misschien wel wat ongenuanceerd, ja. Ik had beter kunnen zeggen dat bepaalde spelen die Gamespot goed vind, dat ik die vaak slecht vind. Of in ieder geval lang niet zo goed als zij doen voorkomen. En omgekeerd. Maar dat is dus heel persoonlijk: ik heb gewoon een andere smaak dan de gemiddelde Gamespotter. En dat hou ik in m'n achterhoofd als ik daar iets lees.
Je moet (vind ik) sowieso een reviewer/site/blad leren kennen om erachter te komen in hoeverre zij dingen hetzelfde zien als jij: waar zij op letten.
Toch blijf ik erbij dat de reviews van Gamespot diepgang missen: te kort en geen diepgang. Zoals de reviews op combatsim (paaaaaagina's lang konden die zijn. In vier delen!) Maar dat heeft misschien ook weer te maken met een andere kijk op games, andere prioriteiten.