Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardebewoner
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17-01-2018
Vroeger werd men op basis van geslacht gesepareerd bij een gevangenisstraf om te voorkomen dat er plezier beleefd zou worden, en omdat dat een manier van bestraffing was, om je in een omgeving te plaatsen waar je je lusten niet kon botvieren.

Maar naarmate ik de openheid in de samenleving zie omtrent homo-acceptatie vraag ik me af of we niet ons gevangenissysteem moeten aanpassen om onze veranderde normen en waarden weer te geven.

Op dit moment delen mannen in vele Amerikaanse gevangenissen dezelfde kleine, afgesloten ruimte met elkaar. Bedoeld als straf in de ouderwetse zin van het woord. Maar stel dat er een daarvan homo is, zou die niet juist onevenredig bevoordeeld worden door zo'n opsluiting tov een hetero die niet aan zijn lusten komt?

De enige oplossing voor alle problemen is niet naar één oplossing te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-10 14:29

DinX

Motormuis

Omdat ze homo zijn zouden ze volgens jou ineens iedereen z'n gang laten gaan ?
Een hetero man en vrouw zet je toch ook niet in 1 cel ?

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 12:59
Dan ga je er wel even vanuit dat allebei de personen in de cel homo zijn en zich tot elkaar aangetrokken voelen, die kans lijkt mij al bijzonder klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardebewoner
Amras schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 14:52:
Dan ga je er wel even vanuit dat allebei de personen in de cel homo zijn en zich tot elkaar aangetrokken voelen, die kans lijkt mij al bijzonder klein.
Nee maar er zit wel een toilet in die cel en ze moeten voor de ogen van de ander zich omkleden. Bovendien kan de ene steeds avances maken aan de ander en daardoor plezier beleven of daarop masturberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardebewoner
DinX schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 14:52:
Omdat ze homo zijn zouden ze volgens jou ineens iedereen z'n gang laten gaan ?
Een hetero man en vrouw zet je toch ook niet in 1 cel ?
Volgens mij word er niet gevraagd naar de geaardheid van een gedetineerde en dan nog, kan iemand liegen.

Bovendien word er volgens mij geen toezicht gehouden op wat er allemaal gebeurt in de cel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Ik bedacht me pas dat dit nogal contraproductief is voor de landen waar op homoseksualiteit levenslange gevangenisstraf staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

aardebewoner schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 15:09:
[...]

Nee maar er zit wel een toilet in die cel en ze moeten voor de ogen van de ander zich omkleden. Bovendien kan de ene steeds avances maken aan de ander en daardoor plezier beleven of daarop masturberen.
En jij denkt dat de homo dan een boom van een vent is, en de hetro een mietje.. Als dat namelijk andersom is, denk ik niet dat de homo daar zonder kleerscheuren vanaf komt..

Jij gaat er kortzichtig vanuit dat elke niet-homo zoiets zonder morren laat gebeuren.. Wellicht die roze bril afzetten? :P

Edit: Daarnaast ben je blijkbaar ook niet bekend met het "oprapen van het zeepje", waarbij de ene hetro de andere sexueel misbruikt.. En een kont van een man of een vrouw zit ook niet zoveel verschil in natuurlijk. Het is niet zo dat enkel homo's anale sex hebben hoor...

[ Voor 17% gewijzigd door RaZ op 08-11-2013 15:17 ]

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardebewoner
RaZ schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 15:14:
[...]

En jij denkt dat de homo dan een boom van een vent is, en de hetro een mietje.. Als dat namelijk andersom is, denk ik niet dat de homo daar zonder kleerscheuren vanaf komt..

Jij gaat er kortzichtig vanuit dat elke niet-homo zoiets zonder morren laat gebeuren.. Wellicht die roze bril afzetten? :P
Dus ze moeten het uitvechten omdat wij hen in een omgeving plaatsen waar conflict ontstaat om zo'n onbenullige reden als geaardheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

aardebewoner schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 15:17:
[...]

Dus ze moeten het uitvechten omdat wij hen in een omgeving plaatsen waar conflict ontstaat om zo'n onbenullige reden als geaardheid?
En zonder andere rassen heb je ook geen last van racisme.. Dus wie plaatst wie in een conflict dan?

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardebewoner
RaZ schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 15:20:
[...]

En zonder andere rassen heb je ook geen last van racisme.. Dus wie plaatst wie in een conflict dan?
Wat is jouw punt precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dit heeft niets met Wetenschap of Levensbeschouwing te maken, en de OP is dermate slecht onderbouwd dat het ook niet elders topicwaardig is. Oftewel: slotje.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.