Gewoon vraagje, speelt er iemand hier nog starsiege tribes of Septerra Core (onbekende RPG voor PC )
Verwijderd
ik heb de demo van SC gespeeld, en ik kwam er niet uit, dus ik heb niet echt een goede impressie van de game gekregen. De hele sfeer die eromheen hing was niet geheel in mijn straatje, maar zeker niet onaardig
Tribes1 veel over multiplayer bij een vriend van me gespeeld, was superwredo...
Tribes1 veel over multiplayer bij een vriend van me gespeeld, was superwredo...
Heb Septerra Core gespeeld, maar kwam halverwege vast te zitten... en toendertijd waren er geen walkthroughs voor, dus toen ik na 2 weken vast nog steeds vast zat ben ik gekapt.
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Verwijderd
heb ik ook veeeeel gespeelt nu tribes 2 en csOp donderdag 07 juni 2001 11:22 schreef Trashbash het volgende:
Ik heb Tribes 1 gespeeld (Veel)
Yep..
Tribes rulez
Door deel 1 aan deel 2 verslaafd geraakt..
(+Counterstrike
)
Tribes rulez
Door deel 1 aan deel 2 verslaafd geraakt..
(+Counterstrike

Hoe oud het topic ook is, misschien leuk om te vervolgen
Kent iemand het (oude) spel septerra core nog?

http://animevamp.deep-ice.com/screens.htm
[ Voor 5% gewijzigd door Gromba op 13-03-2004 18:05 ]
Yup, eerlijk gezegd nooit zelf gespeeld, maar ik zat altijd weg te dromen bij het lezen van reviews over dit spel 
Maar misschien is het leuk om een nieuw topic over dit spel te maken, maar dan ook gelijk met wat meer informatie, dit topic is bijna 3 jaar oud en ook niet echt boeiend te noemen
Maar misschien is het leuk om een nieuw topic over dit spel te maken, maar dan ook gelijk met wat meer informatie, dit topic is bijna 3 jaar oud en ook niet echt boeiend te noemen
The devil is in the details.
Verwijderd
Dat lijkt me geen verkeerd idee. Een nieuw topic / goede startpost is vele malen duidelijker dan een ouder topic. Wel goed dat de search gebruikt hebt
Mmm... zo goed ben ik niet in startposts maken
Iemand anders zin in?
Iemand anders zin in?
Septerra Core ooit uitgespeld?
Pagina: 1