Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Zowel op mijn nieuwe Galaxy III mini als op mijn oude Galaxy Ace lukt het niet om foto's te verwijderen.
Ik kan ze wel selecteren en met die selectie kan ik van alles doen, behalve verwijderen. :?

Zodra ik het kaartje op mijn pc bekijk is de map foto's (dsim) leeg !! De foto's lijken dus in het geheugen te zitten.

Wie o wie helpt me uit de brand.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:04
Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:30:
Zowel op mijn nieuwe Galaxy III mini als op mijn oude Galaxy Ace lukt het niet om foto's te verwijderen.
Ik kan ze wel selecteren en met die selectie kan ik van alles doen, behalve verwijderen. :?

Zodra ik het kaartje op mijn pc bekijk is de map foto's (dsim) leeg !! De foto's lijken dus in het geheugen te zitten.

Wie o wie helpt me uit de brand.
Zijn dat niet toevallig foto's die op een of andere cloud-based dienst staan? Picasa, Dropbox, whatever.

Nickname does not reflect reality

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Praten we hier over zelfgemaakte foto's of over foto's die er al op stonden. Kan namelijk zijn dat die laatste groep in een beschermde map staan. Dan zul je moeten rooten om ze eraf te krijgen.

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Verwijderd

waar komen de foto's vandaag ofwel waar staan ze?

Ik gebruik geen cloud rommel en ik kan alle foto's op mijn S4 gewoon selecteren en verwijderen.
Als ze echter ergens op een cloud dienst staan kan ik me indenken dat je geen rechten hebt om ze zomaar te verwijderen.

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-11 22:35
Kijk je wel vanuit de Gallery? Vanuit WhatsApp bijvoorbeeld kan je geen foto's verwijderen. En als je op het icoontje Foto's hebt geklikt heb je grote kans dat ze op Google+ staan (alhoewel je die tegenwoordig ook eindelijk vanaf je android telefoon kan verwijderen)

Verwijderd

Topicstarter
@Rene, het zijn foto's die ik met een spiegelreflex heb gemaakt. Ik fotografeer nooit met mijn GSM. Als ik dat wel doe kan ik de foto's wel verwijderen. Een foto is een digitaal bestand, bestaande uit pixels. Dus de reden ontgaat me.
Ik heb nooit foto's op de cloud of anderszins geplaatst.
Het vreemde is dat er op het sd-kaartje van mijn nieuwe telefoon foto's staan die niet zichtbaar zijn op mijn telefoon.
Op het kaartje staat ook nog muziek die ik niet terugvind op mijn GSM.
Als je gaat rooten moet je wel weten wat je precies doet lijkt me. Laat die foto's dan maar staan! Maar dat ik mijn oude muziek niet terugvind ???? Grrrrr....
Dank voor al jullie reacties.

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:19:
Ik heb nooit foto's op de cloud of anderszins geplaatst.
Dan kijk je bij de details van een foto en zie je het pad waar die staat en verwijder je hem alsnog. Kan altijd.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/Screenshot_2013-11-08-14-49-16_lftsgs420131108_144929s.png

[ Voor 30% gewijzigd door Brad Pitt op 08-11-2013 14:51 ]

Verwijderd

Topicstarter
Helaas geen pad te zien op beide telefoons bij details.

• Brad Pitt
Dat is uiteraard onmogelijk. Gewoon de juiste app gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
? Welke app??

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:45

thijsco19

KTM 990 SMT

Zoek even via deze app 'File Manager (Explorer)'. Dan zelf zoeken naar eventuele plek waar die fotos kan/moet staan.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Verwijderd

Topicstarter
@Brad Pitt, nou moet ik toch even met de billen bloot. Want wat bleek? De bedoelde foto's stonden toch wel degelijk op Picasa. Jaren geleden erop gezet en nooit meer aan gedacht.
Enfin, weer wat geleerd.
Dank voor de hulp en ..... nooit geweten dat Brad Pitt zo goed Nederlands kon schrijven. :))

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op zondag 10 november 2013 @ 17:41:
@Brad Pitt, nou moet ik toch even met de billen bloot. Want wat bleek? De bedoelde foto's stonden toch wel degelijk op Picasa. Jaren geleden erop gezet en nooit meer aan gedacht.
Enfin, weer wat geleerd.
Dank voor de hulp en ..... nooit geweten dat Brad Pitt zo goed Nederlands kon schrijven. :))
Nederlands is niet m'n beste eigenschap hoor ;) Maar mooi dat het opgelost is! Angelina is ook happy d:)b

Pagina: 1