automatische "allow" Metro app vanuit iexplorer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeGaNL
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-02-2023
Hallo

Als ik mijn Netflix Metro app laat openen vanuit XBMC met de Advanced loader ( Iexplorer.exe -- netflix:/// ) krijg ik altijd de volgende melding:

Do You want to allow this website to open an app on your computer? Allow / Cancel.

Ik zoek een manier om Netflix zonder deze melding op te starten......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:53

TheVMaster

Moderator WOS
Misschien kun je even aangeven wat je zelf zoal hebt gevonden (Google / Tweakers), je TS is wel een beetje karig. Kijk even goed in het beleid, wat er nu precies verwacht wordt van een goede topicstart en vul je topicstart aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LnC
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-08 11:16

LnC

The offending line...

Heb je deze stap al geprobeerd?
Adding Netflix to your trusted sites may resolve the issue. To do this, follow these steps:

1.In Internet Explorer, click the Tools button or click the Tools menu option and click Internet Options
2.Select the Security tab
3.Click Trusted Sites then select the Sites button
4.Uncheck Require server verification
5.Delete anything related to Netflix in the Website field
6.Type *.netflix.com in the Add this website to the zone field
7.Click the Add button and then click Close
8.Test Netflix with Silverlight to see if the issue is resolved
Bron (Stap 4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeGaNL
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-02-2023
Ja bovenstaande heb ik al proberen toe te voegen, maar dat gaat helaas niet. Http://www.netflix.com kan ik (natuurlijk) wel toevoegen, maar niet 'netflix://". De laatste optie heb ik nodig om de Metro App te openen.

Ik liep tegen dit probleem aan omdat ik een HTPC (Win8) met XBMC heb staan en ik graag vanuit XBMC de Netflix app wil openen. Als ik op een andere manier de Netflix app kan openen in XBMC vind ik dat ook prima, maar heb tot nu toe nog niets gevonden.
Wat ook nog zou werken is als ik een hotkey kan toewijzen aan een Windows Metro Tile. Dan kan ik ook die hotkey aanspreken via Advanced loader in XBMC, maar ik heb ook nog niet gevonden hoe ik een Hotkey aan een Tile kan toewijzen.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-10 17:41

DeTeraarist

#Boots2Asses

De Netflix app kun je ook gewoon met een executable starten. Dat 'netflix://' is gewoon een zelfbedacht protocol van Netflix dat er voor zorgt dat Netflix links direct door de Netflix app kunnen worden gestart, maar daar is nog steeds een normale executable voor nodig.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen