Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impactftw
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19:19
Hallo Tweakers,

Sinds kort heeft onze leider van de voetbal te horen gekregen dat hij ernstig ziek is en moet daarvoor een langdurige behandeling uitvoeren waardoor hij er niet/nauwelijks meer bij de wedstrijden kan zijn.
Hij zij vorige week voor de grap tegen mij van, Jah Nick jij doet toch ICT? kan jij niet wat regelen dat ik zo van uit huis mee kan kijken met de wedstrijd ..

Nou is dus mijn vraag: is dit mogelijk?

Ik hoop dat jullie misschien wat weten! ik ga zelf ook nog informeren bij ons in de buurt bij ICT zaken etc. maar ik dacht zelf ik kan het ook altijd even aan de tweakers voorleggen ;)

Mvg, Nick

PS Sorry als dit in een verkeerde topic is geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:15

heuveltje

KoelkastFilosoof

Erm ja.
Mits :
-je een ip-camera regelt
-er een fatsoenlijke inet verbinding is.

Maar dan nog om een heel voetbal veld fatsoenlijk in 1 keer in focus te krijgen is onmogelijk, dus dan word het meer naar een mierenhoop kijken. Of je moet 4 camera's met cameraman hebben :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impactftw
IP Camera kan geregeld worden.
Er is internet bij de club, hoe snel weet ik nog niet maar hoeveel zal je daarvoor ongeveer nodig moeten hebben?

En als je vanaf de tribune met een HD webcam kan filmen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:48
Als je 2mbit upload hebt, kom je al een eind. Als je Wifi en een smartphone, tablet of laptop hebt kom je al een eind. Kan eventueel gewoon via skype toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impactftw
Ja klopt, ik zat zelf te denken aan een laptop met een externe HD Webcam.

Is er ook nog een optie om in uit wedstrijden zonder WIFI te streamen? denk het niet he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:20

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

impactftw schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:00:
Ja klopt, ik zat zelf te denken aan een laptop met een externe HD Webcam.

Is er ook nog een optie om in uit wedstrijden zonder WIFI te streamen? denk het niet he?
USB dongle met een internet verbinding die upload >2mbit trekken kan. En dat dan 90minuten lang, waardoor je zeker wat data gaat verstoken.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:58
Dit past wat beter in FV Workflow, dus verplaats ik het daarheen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:52
impactftw schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:28:
En als je vanaf de tribune met een HD webcam kan filmen dan?
Bedenk dan wel wat je overhoudt. Stel dat je met een hele flinke groothoek het hele veld in zijn geheel op het scherm krijgt, dan heb je ongeveer 100m op 1920pixels, dus nog geen 20pixels per meter. Dat is niet veel...

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 27-09 14:48
Moet de installatie portable zijn om ook bij uitwedstrijden te werken, of volstaat een 'vaste' oplossing die geïnstalleerd wordt op de thuisclub? Daarbij, spelen jullie elke thuiswedstrijd op hetzelfde veld of kan dat geregeld worden?
Pagina: 1