Gelocked via VPN

Pagina: 1
Acties:

• soetie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-05 12:28
Hi all

Ik heb een probleempje waar ik niet uitkom
Maak gebruik van een pptp vpn verbinding/
Connectie leggen gaat goed. Daarna start outlook opk.
Kan ook RDP sessie starten binnen de vpn verbinding

maar het probleem: Als ik een share wil benaderen raakt mijn account gelocked en werkt er niks meer.

- heb al de windows kluis (credentials verwijdert)
- alle services nagelopen.geen onder eigen account
- in internet alle cached credentials nagelopen
- zover ik weet geen run as programs.

mijn ideeen zijn een beetje op. Gebeurt puur op het moment dat ik een share probeer te raadplegen. Jullie nog suggesties

Ghanz

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

zoek even naar een optie als "connect as other user". en geef in die usernaam ook aan op welke server of domein hij moet authenticeren. eg server1\soetie

[ Voor 6% gewijzigd door Fish op 08-11-2013 09:10 ]

Iperf

• soetie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-05 12:28
gaan we eens even proberen

Ghanz

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:57

E-Vix

Nu met sneeuw!

"werkt niks meer" als in dat je hele account gelockt is en je dus ook niet meer in kunt loggen met RDP? Want dan klinkt het alsof je met een foutief wachtwoord meerdere keren de share probeert te benaderen en een policy op de server je account lockt ivm te veel foutieve aanmeld pogingen.
Begin eens met op de server in de logs te kijken waarom je account gelockt wordt. Waarschijnlijk dus teveel foutieve inlogpogingen, maar het is wel handig om dat zeker te weten.

Wat Fish zei klinkt aannemelijk, maar als dat het probleem zou zijn, dan zou je account niet gelockt mogen worden. Je zou dan immers niet als jezelf proberen aan te melden.

Weet je heel zeker dat je met het juiste wachtwoord probeert aan te melden? Open via je RDP eens kladblok en tik je wachtwoord eens in. Staat je wachtwoord er nu goed? Zo nee, dan zou het toetsenbord wel eens verkeerd ingesteld kunnen staan. Zo ja, kopieer en plak dat wachtwoord dan als je je gaat aanmelden (zo weet je zeker dat er geen fout in kan staan)

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25