Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Sony geeft duurste toestellen volgend jaar Android 4.4 ...

Pagina: 1
Acties:

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
"Wanneer de Android 4.3-update komt, maakte de fabrikant niet bekend."

Dat moet 4.4 zijn (en ja, heb getwijfeld of dit in typefoutjes moet, maar het is inhoudelijk). 4.3 wordt later besproken.

• robero50
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-09 11:51
Sony heeft op hun facebook gepost wanneer 4.3 uitkomt voor de sony xperia z het is namelijk eind deze maand.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Inderdaad een typo, fixed.

• icratox
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-11 00:30
Overigens, is er een rede dat er zo, naar mijn mening, vrij stevig word gesuggereerd dat Sony zijn oudere modellen niet zal updaten? Als ik zo het artikel lees komt dat wel heel erg duidelijk naar voren terwijl Sony aangeeft te beginnen met die lijn die ze concreet genoemd hebben, maar daarbij niet zeggen dat er niet meer word gekeken naar andere modellen.

Ik denk dat deze reactie het vrij goed opsomt trouwens: vinnixx in 'nieuws: Sony geeft duurste toestellen volgend jaar Android 4.4-update'

[ Voor 21% gewijzigd door icratox op 08-11-2013 23:28 ]

• RoD
  • Niet online

RoD

Dit staat notabene in de eerste alinea: "Volgens Sony gaat het om de eerste reeks toestellen die de update krijgen, waardoor het mogelijk is dat de software later nog naar andere apparaten komt."

• VVVJeroen
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Alleen staat in de samenvatting:
"Sony heeft bekendgemaakt dat vooralsnog alleen de toestellen uit zijn Xperia Z-reeks een update naar Android 4.4 zullen krijgen: de Z, ZL, Tablet Z, Z Ultra en Z1. "
En in de reactie van vinnixx waar icratox naar linkt geven ze aan dat dat "the first raft" betreft.

• RoD
  • Niet online

RoD

Inderdaad, vooralsnog. Dat klopt gewoon. Van andere toestellen is niets bekend. Met wat ik hierboven heb gemeld klopt dit gewoon.
Pagina: 1