Iemand gevonden die het moderere zat is

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:15

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
http://www.tweakers.net/nieuws/17153?

Onderin staat alles op "flamebait".

Kan Femme eens kijken wat de laatste modacties van deze persoon zijn geweest, ik gok -1's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Da's op zich niet zo verwonderlijk: in die draad hebben alle reacties een flamebait gekregen. Sterker nog: er zijn al 2 eerdere topics over geopend. Deze en deze

Ik zal wel een keer langs die laatste flamebaits wandelen, maar ik ben nu toch heel benieuwd naar wie ze heeft uitgedeeld. :(

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Op woensdag 06 juni 2001 21:44 schreef Thor-korenwolf het volgende:
Da's op zich niet zo verwonderlijk: in die draad hebben alle reacties een flamebait gekregen. Sterker nog: er zijn al 2 eerdere topics over geopend. Deze en deze

Ik zal wel een keer langs die laatste flamebaits wandelen, maar ik ben nu toch heel benieuwd naar wie ze h[..]
Ohw.

Raarr, die draden heb ik vandaag al errder gezien (maar geen actie ondernomen ivm drukte)
Ik ging er vanuit dat dit een andere nieuweartikel was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Hmm, het maakt je nieuwsgierig welke *[b]censuur[/b]* zo graag die draad wil verne*ken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Op woensdag 06 juni 2001 22:03 schreef KexDaFlex het volgende:
Hmm, het maakt je nieuwsgierig welke *[b]censuur[/b]* zo graag die draad wil verne*ken.
D'r zijn ook van die modjes, Kex, die op een dag compleet dronken kunnen zijn. En dan weten ze ook niet meer wat ze doen. De volgende dag kunnen ze zich daar dan ook niets van herinneren... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Op woensdag 06 juni 2001 22:09 schreef Thor-korenwolf het volgende:

[..]

D'r zijn ook van de modjes, Kex, die op een dag compleet dronken kunnen zijn. En dan weten ze ook niet meer wat ze doen. De volgende dag kunnen ze zich daar dan ook niets van herinneren... >:)
:) heb je daar ervring mee dan, of refereer je aan het kadotje dat ik van GaMeOvEr heb gehad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Op woensdag 06 juni 2001 22:12 schreef Jaymz het volgende:

[..]

:) heb je daar ervring mee dan, of refereer je aan het kadotje dat ik van GaMeOvEr heb gehad ?
Dat ga je misschien niet geloven, maar ondanks mijn nick heb ik dergelijke ervaringen nog nooit gehad. Het ging idd over de cadeautjes van GaMeOvEr, maar ook dat van Kex... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op woensdag 06 juni 2001 22:16 schreef Thor-korenwolf het één en ander:

[..]

...maar ook dat van Kex... :)
Ach toen zat /me al tot de rand vol, die zag hij niet eens meer aankomen. Maar volgens mij heeft /me geen slechte dronk, hij zou geen flames gaan uitdelen.

Wordt je wakker met een bonkend hoofd en een f*cking hoge penalty ratio, leg dat maar eens uit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Jouw penalty ratio is 0.119
Hmm, is wel wat aan de hoge kant ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op woensdag 06 juni 2001 22:32 schreef Jaymz het volgende:

[..]

Hmm, is wel wat aan de hoge kant ja :)
Die van * KeX is ook weer hoger. Mijn penalty ratio, en die van bijna iedereen, lag medio maart wat hoger. Doordat alle, en dat waren er veel, moderaties van april en mei weggevallen zijn is de PR weer wat hoger.

Of was het toch die fles? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Hij zat in de 0.2xx nu 0.1xx dus dat valt wel ee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Jouw penalty ratio is 0.087.

Spice houdt het netjes, de peperbus was ook niet zogoed gevuld door de crash en wat vrije dagen, pepervaatje met modkorrels begin weer aardig vol te lopen. Constateert verder dat de http://www.tweakers.net/nieuws/17177 draad een dijenkletser is aan het +2 grappig te zien, spice zag en vond het wel ok

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Pagina: 1