Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een LG 42LM620S en ik speel hier vaak films/series via USB mee af. Zonder enige problemen.
De laatste dagen krijg ik bij een aantal films de ondertiteling niet meer goed. Bij series werkt dit wel prima.
Als ik in het menu de kleur wil aanpassen of ondertitel wil syncen kan dat wel, oftewel hij ziet dat er een ondertitel is, maar tijdens de film is er geen ondertitel.

Iemand een idee?

bij voorbaat dank

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Je bent niet de enige: Verwijderd in "\[3D/LED TV] LG 2012 line-up"

Volgens een e-mail van LG:

Geachte heer Eperium,

Dank u wel voor uw e-mail.

Vervelend dat u de ondertiteling mist bij uw films.

U kunt de software voor de LG 47LM669S niet terugbrengen naar de vorige firmware.

Het probleem is bekend, u kunt de website van LG van tijd tot tijd bekijken of er een software update is.

Excuses voor het ongemak.

Hebben wij uw e-mail naar tevredenheid beantwoord? U kunt uw mening geven door te klikken op een van de antwoorden op onderstaande vraag ‘Hoe tevreden bent u over de wijze waarop uw e-mail is beantwoord?’. De door u verstrekte gegevens worden strikt vertrouwelijk behandeld en uitsluitend gebruikt ter verbetering van onze dienstverlening. Bij voorbaat hartelijk dank voor uw medewerking.

Wij vertrouwen erop u met deze e-mail van dienst te zijn geweest. Mocht u nog vragen hebben, kunt u gebruikmaken van de link ‘klik hier voor het sturen van een nieuwe e-mail’ verderop in deze e-mail.

Met vriendelijke groet,

LG Electronics Benelux Sales B.V.

Ellen Mellenbergh
Customer Service Representative