Ik heb internet van Ziggo met bijebhorend Cisco router met WiFi. Nooit problemen gehad, totdat ik een Huawei Ascend P6 aan de Wifi hing. Sindsdien valt de Wifi om de haverklap weg, zowel op de mobiele telefoon, als op ieder ander apparaat dat aangesloten is op WiFi.
Wanneer ik mijn telefoon meeneem naar anderen en daar aan de WiFi hang (zelfde router van Ziggo) wordt spontaan ook daar Wifi zeer instabiel... Ik weet van een collega die eveneens Ziggo heeft en een Huawei telefoon (ander model) dat ook daar het Wifi signaal plots instabiel geworden is.
Kan dit daadwerkelijk aan het toestel en/of Android liggen?
En belangrijker: valt er iets aan te doen? Want dit is behoorlijk irritant! Iemand een idee?
Wanneer ik mijn telefoon meeneem naar anderen en daar aan de WiFi hang (zelfde router van Ziggo) wordt spontaan ook daar Wifi zeer instabiel... Ik weet van een collega die eveneens Ziggo heeft en een Huawei telefoon (ander model) dat ook daar het Wifi signaal plots instabiel geworden is.
Kan dit daadwerkelijk aan het toestel en/of Android liggen?
En belangrijker: valt er iets aan te doen? Want dit is behoorlijk irritant! Iemand een idee?
hier stond iets interessants, maar het is even weg...