tempverschil cel2 533 en 566

Pagina: 1
Acties:

• obme_ief
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05-2022

obme_ief

houd niet van wannebe modjes

Topicstarter
ik heb dus maar een andere cel2 besteld, een 533 die op 1,55 voltjes netjes op 800 mhz draait.

Punt is alleen dat dat rare ding niet lager wil als 60 graden terwijl me 566 op ong. 30 graden draaide, voltage verlagen of em gewoon op standaard snelheid laten draaien maakt nix uit, paar keer me koeler eraf en er weer op, andere koeler, doet nix.
nou heb ik wel vaker gehad dat me bios rare waarden geeft (op een cel1 333 en op me cel2 566 ook) maar dit keer blijft ie dit gewoon aangeven, hoe weet ik nou of het klopt en als het klopt, hoe schadelijk is dit?
(tis nu ook wel errug warm dus er zal wel een gradje of 10 vanaf gaan vanavond maar toch...)

tijd voor verandering.

• bille
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 17:10

bille

Don't call me Buff

dat inderdaad vage shit. Maar ik heb het wel eerder gehoord. Een vriend van mij die heeft een Asus mobo met een p3 600 erop. dat ding wordt 60 graden en crashed dat ding constant. Dus zonder de overclocken wordt ie al 60 graden, Het deed hem duidelijk pijn dat ie moest onderklokken. Wat nog vreemder is dat ie nu die is onderklocked nog steeds even snel is als een gewone p3 600 alleen nu wordt ie niet meer zo heet. Hele vage shit is dat. iemand die daar ervaring mee heeft?

Ultra Pilammo 6666Mhz AMD, 4251Mbit/s RAM, Gefors V6666 MegaTurbo, 43" TFS, Ultra 80Gig Firewire netwerkkaart en 5D geluid met 66 speakers in 5 dimensies