Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, films kijken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1100, meer kan ik niet kwijt aan mijn pc.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik neem mijn HDD mee en al het randapparatuur (headset, muis, toetsenbord en 2 beeldschermen). Type van HDD ken ik niet uit mijn hoofd maar is wel sata dus dat gaat wel passen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Eigenlijk gewoon een goed werkende PC. Dit is mijn eerste computer die ik zelf samenstel. Bouwen heb ik al wel vaker gedaan op mijn stage en op school.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee, mijn huidige PC is allemaal intel maar intel veranderd geloof ik regelmatig met sockets en dergelijke, AMD blijft hier volgens mij best wel gelijk in.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Het liefst een redelijk stille computer want als ik download en ik ga slapen wil ik er niet al te veel last van hebben
. Ik weet niet of dit nu met mijn samenstelling is.
Ik hoop dat het een beetje goed is zo, ben benieuwd wat jullie er van vinden.
EDIT: Was vergeten welke games
Voornamelijk BF4 dat belangrijk is. Naast battlefield speel ik League of Legends maar als de computer battlefield 4 goed kan draaien dan zal league ook geen problemen geven
EDIT2: Lijst aangepast. (CPU en moederbord)
Gamen, films kijken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1100, meer kan ik niet kwijt aan mijn pc.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik neem mijn HDD mee en al het randapparatuur (headset, muis, toetsenbord en 2 beeldschermen). Type van HDD ken ik niet uit mijn hoofd maar is wel sata dus dat gaat wel passen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Eigenlijk gewoon een goed werkende PC. Dit is mijn eerste computer die ik zelf samenstel. Bouwen heb ik al wel vaker gedaan op mijn stage en op school.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee, mijn huidige PC is allemaal intel maar intel veranderd geloof ik regelmatig met sockets en dergelijke, AMD blijft hier volgens mij best wel gelijk in.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Het liefst een redelijk stille computer want als ik download en ik ga slapen wil ik er niet al te veel last van hebben
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-8320 Black Edition | € 131,50 | € 131,50 |
| 1 | Asus Sabertooth 990FX | € 165,- | € 165,- |
| 1 | MSI R9 290 4GD5 | € 356,50 | € 356,50 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 50,90 | € 50,90 |
| 1 | BitFenix Shadow | € 60,40 | € 60,40 |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 NL OEM 32/64 bit | € 85,20 | € 85,20 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 64,90 | € 64,90 |
| 1 | Samsung SH-224BB Zwart | € 14,99 | € 14,99 |
| 1 | Corsair CX600M | € 59,99 | € 59,99 |
| 1 | Samsung 840 EVO 120GB | € 83,99 | € 83,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.073,37 | |
Ik hoop dat het een beetje goed is zo, ben benieuwd wat jullie er van vinden.
EDIT: Was vergeten welke games
Voornamelijk BF4 dat belangrijk is. Naast battlefield speel ik League of Legends maar als de computer battlefield 4 goed kan draaien dan zal league ook geen problemen geven
EDIT2: Lijst aangepast. (CPU en moederbord)
[ Voor 5% gewijzigd door DivineNL op 08-11-2013 15:14 ]