Beste tweakers,
Onlangs heb ik Battlefield 4 gekocht, echt een vette game zal ik maar zeggen. Maar telkens als ik het spel speel schiet m'n RAM geheugen richting de 6gb en zit daar ook bijna tegenaan. Het leek mij daarom leuk om daar nog een beetje bovenop te doen zodat ik wat buffer heb.
Mag kosten: rond de 50 euro
Ik heb nu 3 slots gevuld met 2gb geheugentjes.Nieuw(e) geheugenbankje(s) liefst 4gb of 8gb (mogen zelfs 2 kaartjes zijn voor 8gb)
Specificaties PC:
Processor; Intel core i3 540 @ 3.07GHz
RAM: 6gb
Syteem: windows 7 64-bit
Videokaart: Nvidia Geforce GTX 560 Ti
Moederbord: MS-7613 (Iona-GL8E)
De specificaties van het RAM geheugen:
3 bankjes van 2gb, kon de naam niet vinden helaas
.
DDR3-SDRAM (1333 MHz), PC3-10600. 240 pins.
Hier nog de link waar de hele pc specificaties nog eens staan:
http://h20566.www2.hp.com...k=com.vignette.cachetoken
Heeft iemand een idee voor een RAM geheugenbankje die compatibel is met mijn PC? Maakt mij in principe niet uit hoeveel het RAM geheugen wordt verhoogd, als het maar groter dan 6gb totaal is.
Alvast bedankt voor reactie en feedback op mijn bericht.
Met vriendelijke groeten,
Tjalf
Onlangs heb ik Battlefield 4 gekocht, echt een vette game zal ik maar zeggen. Maar telkens als ik het spel speel schiet m'n RAM geheugen richting de 6gb en zit daar ook bijna tegenaan. Het leek mij daarom leuk om daar nog een beetje bovenop te doen zodat ik wat buffer heb.
Mag kosten: rond de 50 euro
Ik heb nu 3 slots gevuld met 2gb geheugentjes.Nieuw(e) geheugenbankje(s) liefst 4gb of 8gb (mogen zelfs 2 kaartjes zijn voor 8gb)
Specificaties PC:
Processor; Intel core i3 540 @ 3.07GHz
RAM: 6gb
Syteem: windows 7 64-bit
Videokaart: Nvidia Geforce GTX 560 Ti
Moederbord: MS-7613 (Iona-GL8E)
De specificaties van het RAM geheugen:
3 bankjes van 2gb, kon de naam niet vinden helaas
DDR3-SDRAM (1333 MHz), PC3-10600. 240 pins.
Hier nog de link waar de hele pc specificaties nog eens staan:
http://h20566.www2.hp.com...k=com.vignette.cachetoken
Heeft iemand een idee voor een RAM geheugenbankje die compatibel is met mijn PC? Maakt mij in principe niet uit hoeveel het RAM geheugen wordt verhoogd, als het maar groter dan 6gb totaal is.
Alvast bedankt voor reactie en feedback op mijn bericht.
Met vriendelijke groeten,
Tjalf