Hoi mede tweakers.
Ik zou graag een redelijke game machine willen assembleren en daarom vraag ik om uw hulp.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen uiteraard. Misschien beetje Sony Vegas of After Effects, maar geen vette 3d animatie ofzo.
Wat mag het systeem gaan kosten?
600-700
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model.
Ik neem aan dat die voeding al niet meer goed genoeg is, maar het zou me nog wel blij maken als ik die case en HDD nog kan gebruiken. De case heeft geen USB 3.0 aan de voorzijde maar dat maakt mij niet zo veel uit, en ja hij is ATX.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ssd komt er later wel in. Overclocken gaat in de nabije toekomst gebeuren, van daar nog geen aftermarket cooling troep.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Neen. Ben geen fanboy.
Zoals je ziet is zowat alles afgekeken van de BBG, dus dat zal vast wel goed zijn. Het liefst wil ik weten of deze case en PSU nog voldoende zijn.
Mvg
Ik zou graag een redelijke game machine willen assembleren en daarom vraag ik om uw hulp.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen uiteraard. Misschien beetje Sony Vegas of After Effects, maar geen vette 3d animatie ofzo.
Wat mag het systeem gaan kosten?
600-700
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Hitachi Deskstar 7K1000.C, 1TB | € 52,- | € 52,- |
| 1 | Antec Nine Hundred Ultimate Gamer Case | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master Real Power 550W | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 52,- | |
Ik neem aan dat die voeding al niet meer goed genoeg is, maar het zou me nog wel blij maken als ik die case en HDD nog kan gebruiken. De case heeft geen USB 3.0 aan de voorzijde maar dat maakt mij niet zo veel uit, en ja hij is ATX.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 196,90 | € 196,90 |
| 1 | Gigabyte GA-Z87-HD3 | € 92,50 | € 92,50 |
| 1 | Sapphire R9 280X 3GB GDDR5 OC DUAL-X | € 255,50 | € 255,50 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 63,91 | € 63,91 |
| 1 | Seasonic M12II 520W | € 55,- | € 55,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 663,81 | |
Ssd komt er later wel in. Overclocken gaat in de nabije toekomst gebeuren, van daar nog geen aftermarket cooling troep.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Neen. Ben geen fanboy.
Zoals je ziet is zowat alles afgekeken van de BBG, dus dat zal vast wel goed zijn. Het liefst wil ik weten of deze case en PSU nog voldoende zijn.
Mvg