Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Afbeelding en video niet zichtbaar

Pagina: 1
Acties:

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 00:14
Bij nieuws: Microsoft brengt Internet Explorer 11 voor Windows 7 uit is voor mij de afbeelding niet zichtbaar. Ik krijg dit terug als antwoord van de server:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
HTTP/1.1 503 Service Unavailable
Server: Apache
X-Tweakers-Server: phobos
Cache-Control: max-age=25920000
Expires: Wed, 03 Sep 2014 17:56:40 GMT
Vary: Accept-Encoding
Content-Encoding: gzip
Content-Type: text/html; charset=iso-8859-1
Content-Length: 20
Accept-Ranges: bytes
Date: Thu, 07 Nov 2013 17:56:40 GMT
X-Varnish: 1498655882
Via: 1.1 varnish
Connection: keep-alive

Lijkt mij niet helemaal kloppen :)

Bij het artikel nieuws: Sony-medewerker toont binnenwerk PS4 is voor mij in Opera 12.16 de video niet zichtbaar. Video's vanuit jullie eigen contentplatform werken wel prima, dus het lijkt mij aan deze specifieke externe video te liggen (lees: de videospeler doet flauw met Opera 12). Zou het misschien mogelijk zijn om bijvoorbeeld deze video op jullie eigen contentserver te plaatsen (al dan niet in de toekomst)? Ik begrijp dat jullie niet met elke browser rekening kunnen houden, maar tot nu toe heb ik eigenlijk nooit klachten gehad i.c.m. met Opera :P

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Plaatje doet hier ook niet, al krijg ik geen fout in FF. De video in het andere artikel werkt prima, in FF.

[ Voor 11% gewijzigd door Raven op 07-11-2013 19:34 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 00:14
Ik had inderdaad gezien dat de video het in andere browsers wel deed (getest met IE ( :o )), dus vandaar dat ik het ook als een specifiek Opera issue plaats :)

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23-11 13:38

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Plaatje is gefixt, binnenkort ook eens in de sourcecode gaan fixen.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan