Bij nieuws: Microsoft brengt Internet Explorer 11 voor Windows 7 uit is voor mij de afbeelding niet zichtbaar. Ik krijg dit terug als antwoord van de server:
Lijkt mij niet helemaal kloppen
Bij het artikel nieuws: Sony-medewerker toont binnenwerk PS4 is voor mij in Opera 12.16 de video niet zichtbaar. Video's vanuit jullie eigen contentplatform werken wel prima, dus het lijkt mij aan deze specifieke externe video te liggen (lees: de videospeler doet flauw met Opera 12). Zou het misschien mogelijk zijn om bijvoorbeeld deze video op jullie eigen contentserver te plaatsen (al dan niet in de toekomst)? Ik begrijp dat jullie niet met elke browser rekening kunnen houden, maar tot nu toe heb ik eigenlijk nooit klachten gehad i.c.m. met Opera
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| HTTP/1.1 503 Service Unavailable Server: Apache X-Tweakers-Server: phobos Cache-Control: max-age=25920000 Expires: Wed, 03 Sep 2014 17:56:40 GMT Vary: Accept-Encoding Content-Encoding: gzip Content-Type: text/html; charset=iso-8859-1 Content-Length: 20 Accept-Ranges: bytes Date: Thu, 07 Nov 2013 17:56:40 GMT X-Varnish: 1498655882 Age: 0 Via: 1.1 varnish Connection: keep-alive |
Lijkt mij niet helemaal kloppen
Bij het artikel nieuws: Sony-medewerker toont binnenwerk PS4 is voor mij in Opera 12.16 de video niet zichtbaar. Video's vanuit jullie eigen contentplatform werken wel prima, dus het lijkt mij aan deze specifieke externe video te liggen (lees: de videospeler doet flauw met Opera 12). Zou het misschien mogelijk zijn om bijvoorbeeld deze video op jullie eigen contentserver te plaatsen (al dan niet in de toekomst)? Ik begrijp dat jullie niet met elke browser rekening kunnen houden, maar tot nu toe heb ik eigenlijk nooit klachten gehad i.c.m. met Opera