Beste Tweakers,
Vanochtend had ik problemen met mijn computer. Deze bevroor als het ware en wanneer ik CTRL + ALT + DEL uitvoerde kreeg is het Windows Logon Screen met een rare melding. Na het scannen met Malwarebytes vond hij bij de snelle scan al 6 virussen. Om deze te kunnen verwijderen diende de computer te worden herstart, maar tijdens het opstarten kon hij de cleanup.dll niet starten, waardoor ik dacht dat het virus nog op mijn computer bevond.
Dus dacht ik, voor alle zekerheid ga ik mijn pc maar eens herinstalleren. Echter blijft deze steeds haken bij stap 2 "Extracting Files"
Even voor alle duidelijkheid, hier mijn hardware:
Intel Core I7 920 @ 2.67GHz
Asus P6T Moederbord
1x OCZ Vertex 2 120GB
1x WD Black Caviar 4TB
3x Corsair 2GB 1600MHz geheugen
3x Kingston 4GB 1333MHz geheugen
Nvidia Geforce GTX275
2x DVD-Writer
Tijdens de installaties krijg ik 2 verschillende foutcodes:
0x80070570 en 0x80070002
Welke handelingen heb ik zelf al geprobeerd:
- Installatie zowel geprobeerd op de SSD als op de HDD van WD.
- Geprobeerd met 2 Kingston modules. 1 module per keer.
- Geprobeerd met 1 Corsair module.
- Andere DVD-Writer
- Andere Windows 7 op brandsnelheid 4x
- Nog een andere Windows 7 op brandsnelheid 1x
- BIOS update uitgevoerd.
- In het BIOS vanalles proberen te veranderen zoals AHCI, IDE.
Ook heb ik al gegoogled. Daar werd gezegd na de installatie nogmaals te installeren maar dan zonder reboot. Dit werkt helaas niet bij mij.
Ook de CMOS gereset, ook helaas zonder resultaat.
Ook ben ik nu in het bezit van een nieuw Corsair Vengeance K50 en een Steelseries 5H V2 USB. Deze heb ik beiden ook al losgetrokken en een PS2 toetsenbord aangesloten. Ook dit wil het probleem niet verhelpen.
Voor de rest zitten alleen de speakers analoog aangesloten, het scherm via DVI op de videokaart, toetsenbord op de PS2. netwerk loopt over de kabel (geen draadloos) en de stroom zijn ingeplugd.
Graag gezocht naar hulp, ik ben een beetje ten einde raad.
Alvast bedankt.
Mvg,
Kevin
Vanochtend had ik problemen met mijn computer. Deze bevroor als het ware en wanneer ik CTRL + ALT + DEL uitvoerde kreeg is het Windows Logon Screen met een rare melding. Na het scannen met Malwarebytes vond hij bij de snelle scan al 6 virussen. Om deze te kunnen verwijderen diende de computer te worden herstart, maar tijdens het opstarten kon hij de cleanup.dll niet starten, waardoor ik dacht dat het virus nog op mijn computer bevond.
Dus dacht ik, voor alle zekerheid ga ik mijn pc maar eens herinstalleren. Echter blijft deze steeds haken bij stap 2 "Extracting Files"
Even voor alle duidelijkheid, hier mijn hardware:
Intel Core I7 920 @ 2.67GHz
Asus P6T Moederbord
1x OCZ Vertex 2 120GB
1x WD Black Caviar 4TB
3x Corsair 2GB 1600MHz geheugen
3x Kingston 4GB 1333MHz geheugen
Nvidia Geforce GTX275
2x DVD-Writer
Tijdens de installaties krijg ik 2 verschillende foutcodes:
0x80070570 en 0x80070002
Welke handelingen heb ik zelf al geprobeerd:
- Installatie zowel geprobeerd op de SSD als op de HDD van WD.
- Geprobeerd met 2 Kingston modules. 1 module per keer.
- Geprobeerd met 1 Corsair module.
- Andere DVD-Writer
- Andere Windows 7 op brandsnelheid 4x
- Nog een andere Windows 7 op brandsnelheid 1x
- BIOS update uitgevoerd.
- In het BIOS vanalles proberen te veranderen zoals AHCI, IDE.
Ook heb ik al gegoogled. Daar werd gezegd na de installatie nogmaals te installeren maar dan zonder reboot. Dit werkt helaas niet bij mij.
Ook de CMOS gereset, ook helaas zonder resultaat.
Ook ben ik nu in het bezit van een nieuw Corsair Vengeance K50 en een Steelseries 5H V2 USB. Deze heb ik beiden ook al losgetrokken en een PS2 toetsenbord aangesloten. Ook dit wil het probleem niet verhelpen.
Voor de rest zitten alleen de speakers analoog aangesloten, het scherm via DVI op de videokaart, toetsenbord op de PS2. netwerk loopt over de kabel (geen draadloos) en de stroom zijn ingeplugd.
Graag gezocht naar hulp, ik ben een beetje ten einde raad.
Alvast bedankt.
Mvg,
Kevin