Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Re: Bedankt voor je deelname | Lees de reviews van de D-Link

Pagina: 1
Acties:

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
spoiler: originele bericht
Kunnen jullie mij de links uit de email geven zonder alle doorverwijzingen?

De links in de email worden namelijk door de firewall steeds geblokkeerd.

Alvast bedankt!

edit:
Laat maar, heb de reviews al gevonden!

[ Voor 20% gewijzigd door DJMaze op 07-11-2013 16:01 ]

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ik vraag me af waarom ik een email heb ontvangen terwijl ik geklikt had op "ik sla deze actie over"?
Dat lijkt me niet de bedoeling?

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:25

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ik stond er ook verbaast van te kijken, en durf te wedden dat ik ook op 'overslaan' geklikt had?

Even wat anders: Op wat voor manier stuurt D-Link iedereen een mail? Ik neem aan dat deze mailadressen niet in een los databestand aan hun worden gegeven, en dat alles via jullie gaat?

Ik ben gewoon even nieuwsgierig.

[ Voor 5% gewijzigd door AW_Bos op 07-11-2013 18:08 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Via plan: D-Link en Tweakers geven tien gigabitrouters weg om te testen kan je bekijken wat je aangeklikt had. Ik vind wel dat de mail laat is gestuurd na bijna 2 maanden na sluiting van de prijsvraag.

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
(jarig!)
Soldaatje schreef op donderdag 07 november 2013 @ 17:53:
Ik vraag me af waarom ik een email heb ontvangen terwijl ik geklikt had op "ik sla deze actie over"?
Dat lijkt me niet de bedoeling?
Mij ook niet, maar dat zoek ik even uit.
Yorin schreef op donderdag 07 november 2013 @ 19:00:
Via plan: D-Link en Tweakers geven tien gigabitrouters weg om te testen kan je bekijken wat je aangeklikt had. Ik vind wel dat de mail laat is gestuurd na bijna 2 maanden na sluiting van de prijsvraag.
Dat vind ik persoonlijk ook, maar ik gok dat hier gewoon geen duidelijke afspraken over zijn gemaakt destijds. Ik zal het intern in ieder geval doorgeven, zodat we er bij een volgende keer rekening mee kunnen houden of in ieder geval duidelijkheid over kunnen verschaffen.
AW_Bos schreef op donderdag 07 november 2013 @ 18:07:
Ik stond er ook verbaast van te kijken, en durf te wedden dat ik ook op 'overslaan' geklikt had?

Even wat anders: Op wat voor manier stuurt D-Link iedereen een mail? Ik neem aan dat deze mailadressen niet in een los databestand aan hun worden gegeven, en dat alles via jullie gaat?

Ik ben gewoon even nieuwsgierig.
In de hierboven gelinkte .plan staat netjes vermeld:
Tweakers verstuurt eenmalig een mail namens D-Link aan de deelnemers. Voor de mailcommunicatie wordt het mailadres uit het Tweakers-profiel gebruikt. Dit mailadres wordt niet aan derden ter beschikking gesteld.

[ Voor 56% gewijzigd door Wilbert de Vries op 07-11-2013 22:26 ]

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:27
Tja, even een 'me too!' reactie om duidelijk te maken dat Soldaatje niet als enige onterecht een mail heeft gekregen: ook ik heb 'nee, ik sla over' aangevinkt (gecheckt met de link van Yorin) maar kreeg gisteren inderdaad wel een mail dat ik niet was geselecteerd.

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
(jarig!)
We hebben intern inderdaad een fout gemaakt. Excuses hiervoor uiteraard. Een eventuele volgende keer zullen we hier scherper op letten om te voorkomen dat dit nog een keer gebeurt.

Wellicht ten overvloede: Tweakers was zelf verantwoordelijk voor de mailing en heeft dus geen adressenlijst aan derden overhandigd.
Pagina: 1