Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[wordpress] Are you sure you want to do this?

Pagina: 1
Acties:

• IIsnickerII
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-09 12:24

IIsnickerII

Docent Software Dev

Topicstarter
Hoi tweakers!

Ik ben sinds kort begonnen met het ontwerpen van plugins voor Wordpress. Alleen ik loop tegen een probleem aan. Elke keer als ik mijn proef plugin probeer te activeren krijg ik de volgende foutmelding:

Are you sure you want to do this?

Please try again.

Ik heb geen flauw idee wat er aan de hand is. Ik gebruik een schone wordpress installatie (geïnstalleerd via installtron dus daar kan niet echt iets fout gaan). Ik heb verder via youtube een tutorial gevolgd, en ik heb de code wel tien keer nagekeken of ik geen tag, haakje of een ander tekentje vergeten ben. Moet ik op een of andere manier een soort van debug modes activeren als ik ongeregistreerde plugins wil draaien, of doe ik gewoon iets fout.

Ik heb al meerdere keren geprobeerd te googlen op deze error, maar ik vind enkel situaties die compleet anders dan die van mij zijn. zoals de eerste hit (de enige waar enigzins een oplossing wordt uitgelegd):

http://wordpress.stackexchange.com/questions/60957/what-causes-the-are-you-sure-you-want-to-do-this-error-with-plugins

Hierin staat de volgende code:

PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
function check_admin_referer($action = -1, $query_arg = '_wpnonce') {
    if ( -1 == $action )
        _doing_it_wrong( __FUNCTION__, __( 'You should specify a nonce action to be verified by using the first parameter.' ), '3.2' );

$adminurl = strtolower(admin_url());
    $referer = strtolower(wp_get_referer());
    $result = isset($_REQUEST[$query_arg]) ? wp_verify_nonce($_REQUEST[$query_arg], $action) : false;
    if ( !$result && !(-1 == $action /* skip this: && strpos($referer, $adminurl) === 0 */) ) {
        wp_nonce_ays($action);
        die();
    }
    do_action('check_admin_referer', $action, $result);
    return $result;
}

Ik heb deze code in de desbetreffende locatie toegevoegd (wp-config.php) maar dit lost het probleem niet op. Zou iemand mij kunnen assisteren met dit probleem?

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-11 15:31

TheNephilim

Wtfuzzle

Als je zelf een installatie van Wordpress doet, en dus niet Installatron gebruikt, gaat het dan wel goed? Ik vermoed dat je host of Installatron code aan Wordpress toevoegd die je waarschuwt. Hosters hebben namelijk over het algemeen een hekel aan Wordpress en vooral z'n plugins.