Ik las in de review van de geforce 3 dat 1200 mhz te langzaam is om te profiteren van een geforce 3. Nu sta ik net op het punt om een processor en een nieuw videokaartje te kopen. Ik zat te denken aan thunderbird 1333 mhz, 512 ddr en geforce 3. Zou ik wel profijt hebben van een geforce 3?
1200 of 1330 is ZAT.
of je moet een p4 1.7GHZ kopen, maar die zijn $$$$$$$$$$$$ en niet eens eht sneller in games
koop die TB maar, die kan dat prima
of je moet een p4 1.7GHZ kopen, maar die zijn $$$$$$$$$$$$ en niet eens eht sneller in games
koop die TB maar, die kan dat prima
hmm
iik begreep juist dat de gf3 niet processor afhankelijk was dmv een gesloten cirquit of zoiets.
gewoon kopen zou ik zeggen
iik begreep juist dat de gf3 niet processor afhankelijk was dmv een gesloten cirquit of zoiets.
gewoon kopen zou ik zeggen
Verwijderd
Ten opzichte van wat?
Een GF2?
Je hebt zeker profijt van een GF3 als je een "normale" GF2 koopt met 32 MB
En mocht je voor een ultra gaan met 64 MB.. die zijn maar net iets duurder dan een GF3.
Neem gewoon een GF3 als je het geld toch hebt, dan zit je de komende 2 jaar goed, en heb je alle mooie nieuwe instructies ook gelijk in je GPU..
Een GF2?
Je hebt zeker profijt van een GF3 als je een "normale" GF2 koopt met 32 MB
En mocht je voor een ultra gaan met 64 MB.. die zijn maar net iets duurder dan een GF3.
Neem gewoon een GF3 als je het geld toch hebt, dan zit je de komende 2 jaar goed, en heb je alle mooie nieuwe instructies ook gelijk in je GPU..
Verwijderd
Ik zou je idd maar geen zorgen maken over die combinatie.
Dat gaat lopen als een tierelier
Dat gaat lopen als een tierelier
Dat zo'n systeempje vlot gaat lopen begrijp ik ook wel, maar ik zag in dat artikel dat de cpu er in bepaalde gevallen voor zorgt dat je niet echt profiteert van een geforce 3. De geforce 2 gts kwam er in een aantal benchmarks zelfs aanmerkelijk beter vanaf. Iemand die uit eigen ervaring kan spreken?
Verwijderd
zelf heb ik een geforce 3 draaien op een systeempje: duron 1158.......
het werkt perfect (een geclockte duron 800).
ik merk echt het verschil met mijn ingeruilde GTS......
een aanrader!! KOPEN DAT DING!
Vriend van me had eerst een GF 2 ULTRA in zijn overgeklokte amd 1333MHz @ 15** zitten en nu een GF 3.. hij vind zelf de GF 3 toch iets lekkerder.. hij kon me niet echt een specifieke aanduiding geven.. maar het is net alsof de GF2 toch iets meer moeite met alles heeft.. ik zou hem dus gewoon kopen...
Verwijderd
Slik... hoe kreeg je die duron zo hoog?Op woensdag 06 juni 2001 22:01 schreef The_YellowDog het volgende:
zelf heb ik een geforce 3 draaien op een systeempje: duron 1158.......
Gewoon kopen die gf3 die 4 frames/sec merk je echt niet...
ik denk niet dat het een verschil is van 30 frames/sec...
ik denk niet dat het een verschil is van 30 frames/sec...
Imperfectionist.
Check me sig maar.... echt wel dat dit gaat lopen hoor. En als de 1333 te langzaam was zou het niet echt een strategische zet zijn geweest van nvida. Dan zouden ze namelijk een nogal groot deel van de markt buiten sluiten.
Ik heb zelf sinds kort ook die combi, en ik zal je vertellen, dit gaat lopen als een trein !
Ik heb zelf sinds kort ook die combi, en ik zal je vertellen, dit gaat lopen als een trein !
De proc maakt niet zoveel uit op zich alleen is het wel zo dat door de enorm brede geheugen bus op een P4 de GF3 de maximale performance kan halen.
Dat is geen cpu issue maar een geheugen bandbreedte issue, DDR kan dat aardig opvangen maar de P4's winnen bijna altijd in bv. 3Dmark 2001 omdat het de limieten aftast.
Dat is geen cpu issue maar een geheugen bandbreedte issue, DDR kan dat aardig opvangen maar de P4's winnen bijna altijd in bv. 3Dmark 2001 omdat het de limieten aftast.
There are two theories to arguing with women. Neither one works.
Pagina: 1