"Payment Information Required" bij aankopen App Store

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trigalti
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-02 07:18
Sinds een aantal jaar ben ik apple-gebruiker, en deed ik mijn aankopen voor iPad, iPhone en MacBook met clickandbuy. Zo'n twee weken geleden probeerde ik een applicatie te kopen, en bleef mijn iPhone vragen om "payment information". Click and Buy is compleet verdwenen uit de betaalopties.
Zodoende kan ik nu op zowel mijn iPhone als mijn iPad geen applicaties meer kopen.
Ik ben maar één ander soortgelijk geval tegengekomen op internet, waar geen oplossing werd gegeven.

Hebben meer mensen hier ervaring mee? En zo ja, is het gelukt dit op te lossen?
Ik beschik niet over een credit card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-09 13:44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trigalti
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-02 07:18
Vond het juist fijn om gewoon aankopen te doen zonder te hoeven kijken naar gift cards. Is er nergens een reden te vinden voor de wijziging in het beleid oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjberkheij
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-05-2021
Ja ik wil ook graag apps kopen zonder meteen een gift card van 15 euro te kopen. Want ik wil echt maar 3 apps oid.. En een creditcard heb ik niet :'(
Wil zegmaar eigenlijk gewoon whatsapp kopen als ik straks mn iPhone heb, en verder eigenlijk bijna niks..

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:20
tegenwoordig kun je apps ook cadeau doen. Ik zou zeggen vraag een vriend, familie, buurman, collega... met een apple account of hij jou die 3 apps als "cadeau" wil sturen en betaal hem de apps contant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Trigalti schreef op donderdag 07 november 2013 @ 14:08:
Sinds een aantal jaar ben ik apple-gebruiker, en deed ik mijn aankopen voor iPad, iPhone en MacBook met clickandbuy. Zo'n twee weken geleden probeerde ik een applicatie te kopen, en bleef mijn iPhone vragen om "payment information". Click and Buy is compleet verdwenen uit de betaalopties.
Zodoende kan ik nu op zowel mijn iPhone als mijn iPad geen applicaties meer kopen.
Ik ben maar één ander soortgelijk geval tegengekomen op internet, waar geen oplossing werd gegeven.

Hebben meer mensen hier ervaring mee? En zo ja, is het gelukt dit op te lossen?
Ik beschik niet over een credit card.
Waarom clickandbuy weg bij je is, maar ik gebruik het echt nog steeds. Laatste betaling is iets van een paar dagen geleden, dat is allemaal goed gegaan.

/edit: net nog gekeken en clickandbuy staat er nog steeds in.

[ Voor 3% gewijzigd door Speedy55 op 08-11-2013 13:19 ]

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjberkheij
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-05-2021
Maite schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:33:
tegenwoordig kun je apps ook cadeau doen. Ik zou zeggen vraag een vriend, familie, buurman, collega... met een apple account of hij jou die 3 apps als "cadeau" wil sturen en betaal hem de apps contant.
Ooh dat is best slim! Ik heb nu de creditcard gegevens van m'n vriend ook aan mijn account gekoppeld, maar dat vind ik niet fijn want straks koop ik per ongeluk een app op zijn kosten oid. En creditcard gegevens kun je heeeel lastig verwijderen, want als ik dat probeer op de apple site, kan ik het daarna niet opslaan. Ik ga met apple bellen zodat ze die creditcard gegevens kunnen verwijderen en laat ik hem voortaan de apps aan mij 'cadeau' doen :D
Pagina: 1