Toon posts:

Canon G1 of Nikon 995 Digitale camera??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Canon Powershot G1 of Nikon Coolpix 995 ???
Wie-o-wie kan mij helpen om een keuze tussen deze camera's te maken? Ze hebben allebei belangrijke plus- en minpunten, maar ik heb geen flauw idee welke van de twee de betere keuze is. Dus bij deze de vraag aan de mensen die er verstand van hebben... welke zouden jullie nemen??? :?

Greetz...

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
[url="/listtopics.php/6"]Hardware Algemeen[/url] >> [url="/listtopics.php/9"]Audio, Video & HiFi Forum[/url]

Verwijderd

Topicstarter
Ook goed ;)

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
Misschien even zoeken of er mensen zijn die weleens ervaringen met die camera's gepost hebben?

Alternatieve search kan je hier vinden: http://onno.dhs.org/NSearch/SearchServlet?theme=got

Verwijderd

Topicstarter
Staat er niet tussen... de Nikon is daar zowiezo te nieuw voor!

Anyway... ik schijn hier altijd vragen te stellen waarop niemand het antwoord weet... deze keer zal wel niet anders zijn :(

Buyakasha,

Verwijderd

Vergelijk de review ff op www.dpreview.com
Als ik je nog een tip mag geven:
Koop de Sony dsc s75; nieuwprijs maar 1900,- !!!
Kwaliteit kan zich zeker meten met de door jou genoemde camera's...

Verwijderd

Topicstarter
Die site kende ik al, maar toch bedankt! Ze hebben daar een mooie vergelijkingstabel tussen de 2 camera's. Ik heb vandaag de Canon G1 besteld bij Budgetfoto (was zwaar voordelig daar) .. ik hoop dat het de goede keuze was ;)

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op donderdag 07 juni 2001 17:25 schreef MisterSmith het volgende:
Die site kende ik al, maar toch bedankt! Ze hebben daar een mooie vergelijkingstabel tussen de 2 camera's. Ik heb vandaag de Canon G1 besteld bij Budgetfoto (was zwaar voordelig daar) .. ik hoop dat het de goede keuze was ;)
Ik heb zelf geen ervaring met de G1, maar ken wel iemand die er 1 heeft, en de baas van een vriend van me heeft een G1.... Beide partijen zijn dik tevreden met de camera...
Pagina: 1