Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een vraag ivm de processor, de nexus 5 heeft een snapdragon 800 en de nexus 4 een snapdragon s4pro heeft, 2 totaal verschillende processer, welke is nu eigelijk over het algemeen beter? Ik heb gehoord dat er bij de snapdragon 800 veel fouten en bugs te vinden zijn, bijvoorbeeld: wanneer de batterij op 30% geeft hij constant een melding over "batterij bijna leeg".

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Snapdragon 800 is sowieso beter, veel sneller en ondersteund 4G. Tevens zou deze ook zuiniger moeten zijn. Dat van de batterij lijkt me eerder softwareprobleem dan CPU probleem.

[ Voor 25% gewijzigd door Quad op 07-11-2013 12:20 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:21
Verwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 12:17:
Ik had een vraag ivm de processor, de nexus 5 heeft een snapdragon 800 en de nexus 4 een snapdragon s4pro heeft, 2 totaal verschillende processer, welke is nu eigelijk over het algemeen beter? Ik heb gehoord dat er bij de snapdragon 800 veel fouten en bugs te vinden zijn, bijvoorbeeld: wanneer de batterij op 30% geeft hij constant een melding over "batterij bijna leeg".
Dat hoeft natuurlijk niet voor de nexus 5 ook zo te zijn.
De bug zou eerder gerelateerd zijn aan een specifieke telefoon dan de soc zelf.
Over het algemeen is de Snapdragon 800 duidelijk beter dan de S4 Pro.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02:52

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Waarmee dit onderwerp ook weer volledig is behandeld :)

Slotje

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Dit topic is gesloten.