Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Feat] Sidebalk onthoudt tab niet

Pagina: 1
Acties:

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-11 17:56

Mavamaarten

Omdat het kan!

Topicstarter
De responsive versie bevalt me enorm, vooral het forum ziet er geweldig uit en werkt prima.

Wat me momenteel een beetje tegenslaat is dat de sidebalk niet onthoudt op welke tab je zit.

Reproduceren gaat zo:
1. Open de linker zijbalk
2. Open de tracker
3. Sluit de balk
4. Open hem weer
5. Nu staat hij terug op navigatie. Het zou veel makkelijker zijn imo moest hij de vorige tab onthouden :)

Nog iets anders, de "hamburger" icon ziet er nogal iPhone-achtig uit. Is het misschien geen idee om in het geval van android de achtergrond van die buttons weg te doen? Dan ziet het er gelijk wat holo-achtiger uit (en iOS7-achtiger ook) :)

En geen idee of het nodig is, maar dit is mijn toestel:
- Xiaomi Mi2 @ Cyanogenmod 10.2 Android 4.3.1
- Resolutie 1280x720
- Browser: Chrome en de ingebouwde Browser-app.

Android developer & dürüm-liefhebber

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:00

crisp

Devver

Pixelated

'onthouden' als in zolang je op dezelfde pagina zit, of ook als je naar een andere pagina bent gegaan? Er is nu gekozen om bij het sluiten altijd weer de actieve tab te 'resetten' zodat het gedrag altijd consistent is. Dergelijke 'state' meenemen naar volgende pagina's is ook een stuk minder triviaal om te implementeren.

Intentionally left blank

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
Ik wil nog de iconen wat gaan aanpassen, daar ligt al een nieuw ontwerp voor (https://copy.com/IqWVWbiGgaKiAR82), maar dat moet een keer worden toegevoegd. Eerst ervoor zorgen dat we een open beta kunnen hebben :P

• Elfjes
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
oeh dat zou trouwens wel vet zijn, als de icons op android er holo-achtig uit zien, en op iOS ios-erig. Maar ik denk niet dat dat prioriteit geniet :+

Bla bla bla...

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-11 17:56

Mavamaarten

Omdat het kan!

Topicstarter
crisp schreef op donderdag 07 november 2013 @ 12:24:
'onthouden' als in zolang je op dezelfde pagina zit, of ook als je naar een andere pagina bent gegaan? Er is nu gekozen om bij het sluiten altijd weer de actieve tab te 'resetten' zodat het gedrag altijd consistent is. Dergelijke 'state' meenemen naar volgende pagina's is ook een stuk minder triviaal om te implementeren.
Onthouden tussen meerdere pagina's zou natuurlijk het leukst zijn. Ik zie mezelf bijvoorbeeld die navigatie weinig gebruiken, en de tracker dan weer veel. Het is niet echt handig om dan elke keer naar de tracker te moeten switchen. (Al begrijp ik natuurlijk dat het inderdaad moeilijker te implementeren is).

En dat van de knopjes was natuurlijk maar een heel klein iets dat in me opkwam ;)

Android developer & dürüm-liefhebber

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:00

crisp

Devver

Pixelated

Elfjes schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:53:
oeh dat zou trouwens wel vet zijn, als de icons op android er holo-achtig uit zien, en op iOS ios-erig. Maar ik denk niet dat dat prioriteit geniet :+
En op 1 april draaien we het dan om :+

Intentionally left blank

• Misha
Vanaf de volgende release hebben we nieuwe iconen!

Wat betreft de feature; lijkt me wel handig om te hebben, maar daar kijken we later een keer naar. Het zit namelijk niet in de scope van het project :)

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-10 03:36

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Maak van die feature dan een optie?
Ik zit er niet op te wachten om telkens terug te schakelen als ik op de tracker zat.

Andere feature: misschien een tracker-new-items-count?

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• Elfjes
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
yeah meer opties! :D

Bla bla bla...

• Misha
Ik zie niet helemaal hoe de feature optioneel maken het minder tijdrovend maakt en minder triviaal
Pagina: 1