Waar is mijnbeoordelingsaantal gebleven?

Pagina: 1
Acties:
  • 239 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistervis007
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-09 17:15
Als ik in de lijst met actieve advertenties kijk dan valt het mij sinds een paar weken op dat het beoordelingsaantal onder mijn naam opeens 0 is, terwijl ik er toch al 76 heb, zie de afbeelding hieronder.

Afbeeldingslocatie: http://img96.imageshack.us/img96/4017/4s7p.jpg

Als men vervolgens op de advertentie zelf klikt, dan staan ze er wel juist bij vermeld.

Dit is best vervelend daar deze feature extra is toegevoegd zodat men in 1 oogopslag kan zien of iemand al beoordeling heeft en zo ja, hoeveel beoordeling iemand al heeft.

Het vreemde is overigens wel dat de 5 groene sterren er wel staan :?

Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-10 08:08

Pathogen

Shoop Da Whoop

Ik zie (88) in plaats van (0) bij jouw advertenties, maar op je profiel ook 76...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je ziet een 0 staan bij jezelf, dat heeft iedereen. Wij zien jouw 88 wel. Er zijn al vele topics over langsgekomen. En dat verschil tussen 88 en 76 heeft waarschijnlijk te maken met het feit(?) dat er 12 reviews zijn verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-10 08:08

Pathogen

Shoop Da Whoop

Ik zie bij mijzelf anders gewoon (50) staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistervis007
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-09 17:15
Vreemd, want eerst zag ik zelf wel altijd het aantal erbij staan.
Dat er een aantal (wraak)reviews verwijderd zijn kan kloppen inderdaad, al betwijfel ik of dat er 12 zijn......

Maar het is al fijn om te weten dat anderen wel een hoeveelheid beoordelingen zien staan.
Blijft uiteraard wel vreemd waarom ik ze opeens niet meer zie.

Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Doos
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:38

John Doos

ClaudZaque

Ik zie bij mezelf inderdaad ook gewoon netjes 62 staan. (Zoals het hoort)

Vreemd dat het alleen bij jou anders is

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, ik was van mening dat iedereen 0 ziet. Ik zal even andere topics opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:27

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Zie onder andere \[V&A bug] dat meteen ook in het juiste subforum staat, aangezien dit een bug lijkt te zijn.

Meldt je eventueel daar even dat je er ook last van hebt. Dit topic doe ik in elk geval op slot aangezien de V&A admins hier verder weinig mee kunnen.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.