Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)
Ik zie (88) in plaats van (0) bij jouw advertenties, maar op je profiel ook 76...
Verwijderd
Je ziet een 0 staan bij jezelf, dat heeft iedereen. Wij zien jouw 88 wel. Er zijn al vele topics over langsgekomen. En dat verschil tussen 88 en 76 heeft waarschijnlijk te maken met het feit(?) dat er 12 reviews zijn verwijderd.
Ik zie bij mijzelf anders gewoon (50) staan
Vreemd, want eerst zag ik zelf wel altijd het aantal erbij staan.
Dat er een aantal (wraak)reviews verwijderd zijn kan kloppen inderdaad, al betwijfel ik of dat er 12 zijn......
Maar het is al fijn om te weten dat anderen wel een hoeveelheid beoordelingen zien staan.
Blijft uiteraard wel vreemd waarom ik ze opeens niet meer zie.
Dat er een aantal (wraak)reviews verwijderd zijn kan kloppen inderdaad, al betwijfel ik of dat er 12 zijn......
Maar het is al fijn om te weten dat anderen wel een hoeveelheid beoordelingen zien staan.
Blijft uiteraard wel vreemd waarom ik ze opeens niet meer zie.
Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)
Ik zie bij mezelf inderdaad ook gewoon netjes 62 staan. (Zoals het hoort)
Vreemd dat het alleen bij jou anders is
Vreemd dat het alleen bij jou anders is
Nee
Zie onder andere \[V&A bug] dat meteen ook in het juiste subforum staat, aangezien dit een bug lijkt te zijn.
Meldt je eventueel daar even dat je er ook last van hebt. Dit topic doe ik in elk geval op slot aangezien de V&A admins hier verder weinig mee kunnen.
Meldt je eventueel daar even dat je er ook last van hebt. Dit topic doe ik in elk geval op slot aangezien de V&A admins hier verder weinig mee kunnen.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.