Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

T-mobile heeft last van kortingen voor bestaande klanten

Pagina: 1
Acties:

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:16
nieuws: T-Mobile heeft last van kortingen voor bestaande klanten

De titel van dit bericht doet een hele andere inhoud vermoeden dan dat er daadwerkelijk in de tekst te vinden is.

In de samenvatting volgt uitleg voor de titel: T-Mobile maakt minder winst doordat ze bestaande klanten korting geven, maar nergens verder in de tekst wordt dit verder behandeld.
Sterker nog, de tekst geeft verder juist aan de T-Mobile klanten verliest, terwijl de titel impliceert dat T-Mobile wel zijn klanten houdt, maar voor minder geld.

Ik mis dus ergens een expliciete verbinding. Maakt T-Mobile minder winst door kortingen, terwijl dus wel het aantal klanten met abbo is gegroeid? Dan zou ik dat nog wel even ergens in de tekst verwerkt willen zien, want nu moet je die conclusie zelf trekken op basis van de titel.

Snappen jullie waar ik over struikel? ;)

edit: hier nog iemand Verwijderd in 'nieuws: T-Mobile heeft last van kortingen voor bestaande klanten'

[ Voor 11% gewijzigd door Maardiweb op 07-11-2013 11:08 ]

If you want to be the best, you need to work with the best :)

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Dank voor de feedback, ik heb even een paar zinnen toegevoegd hierover :)

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:16
Thnx, de toevoeging maakt het wel wat duidelijker. Moet wel nog even kwijt dat ik de samenvatting van het artikel nog steeds niet vind passen bij de titel. In de laatste zin van de samenvatting verwacht je een soort conclusie, maar nu wordt er eigenlijk een totaal ander onderwerp aangesneden. In de tekst zeg je dat door de kortingen een deel van de klanten behouden blijft, terwijl in de samenvatting staat dat het aantal klanten gedaald is. Er mist dus nog steeds een verbinding én oorzaak / gevolg lijkt ook niet te kloppen?

Mijns inziens moet de samenvatting wat logischer opgebouwd worden:

Stelling 1: T-mobile verliest klanten
Stelling 2: T-mobile probeert klanten te binden door korting te geven (bij verlengen)
Conclusie: T-mobile heeft hier financieel last van

Zoals het er nu staat lijdt T-mobile onder het geven van korting en is dat de reden dat er klanten verloren gaan.

Sorry als ik te kritisch ben :+

If you want to be the best, you need to work with the best :)