Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Panasonic WT600: 4k met 60 beelden per seconde

Pagina: 1
Acties:

• Sjaak2k
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-10 17:05
Mooie review, ik mis alleen in hoeverre de tv voldoet aan de rec.2020 standaard, met name dan het kleurbereik. Het lijkt er ook op dat het ideale gamma van 2.2 naar 2.4 aan het veranderen is.

• Sim
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Sim

><(((º>

Sjaak2k schreef op donderdag 07 november 2013 @ 10:12:
Mooie review, ik mis alleen in hoeverre de tv voldoet aan de rec.2020 standaard, met name dan het kleurbereik. Het lijkt er ook op dat het ideale gamma van 2.2 naar 2.4 aan het veranderen is.
Er zijn om dit moment nog geen televisies die voldoen aan de rec.2020 standaard. Sommige televisies hebben wel een wat groter kleurenbereik zoals bijvoorbeeld Samsungs curved oled(AdobeRGB). Maar een scherm met het enorme kleurenbereik van rec.2020 bestaat bij mijn weten nog niet.

Wat bestreft de ideale gamma:
Dit hangt sterk af van de hoeveelheid omgevingslicht en de zwartwaarden van het scherm waar je naar kijkt maar een lcd-scherm in een niet-verduisterde kamer doet het prima op 2.2.

• Sjaak2k
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-10 17:05
Daarom is het wellicht interessant om dit te vermelden. Dit omdat rec2020 toch de standaard voor uhd materiaal is/zou moeten zijn.