GTX780 Lightning Hulp gevraagd!

Pagina: 1
Acties:

• Akujiproxy
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-02-2021
MSI Z77 Mpower
Intel i7 3770K
16GB crucial 1866 ballistics tactical
MSI GTX780 Lightning
Thermaltake 850 W Thoughpower

2 uur geleden was ik BF4 aan het spelen. Plotseling reboot mijn pc maar krijg ik geen beeld meer.
Het probleem ligt duidelijk in de kaart. HDMI op het mobo boot de pc gewoon. Met GFX kaart aangesloten op pci-e en psu en dan de HDMI in het mobo werkt ook. Maar HDMI op de GFX kaart krijg ik een B2 error.
Kan geen soortgelijke problemen vinden. De kaart werkt ook op een ander systeem niet.
Zelfde probleem, geen beeld. De pc's detecteren beide de kaart totaal niet in device manager.
CMos reset en bios rollback/flash werken allen ook niet. Gevalletje RMA of kan het nog aan de bios van de kaart liggen. Er komt tevens geen rare lucht van de kaart af. Bij het opstarten beginnen de fans volle snelheid te draaien en na een minuut gaan de fans op 80-90% verder maar gebeurt er niets.
Enige hulp zou erg op prijs worden gesteld!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Klinkt alsof je kaart dood is. Bel de verkopende partij even en ruil die handel om :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• Akujiproxy
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-02-2021
:(

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als de kaart het ook niet doet op een ander systeem heb je daarmee eigenlijk dngen als defecte PCIesloten en dergelijke uitgesloten. Denk dat er niets anders op zit dan 'm te RMAen.