Meest Verslavende PC Game

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 2.398 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18091

Diablo 2 .. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29240

de nieuwe spellen kunnen nog steeds niet op tegen het pure speelplezier van de oude en nogal simpele games zoals pacman, patience e.d *D
b.t.w red alert is nog altijd verslavend :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

18327

Good old games zoals:
-Epic Pinball
-Jetpac
-Stunts
-Simcity 2000
-Wacky Wheels
-Hocus Pocus
-The Incredible Machine (wat een concept was dat...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-06-2021

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Kwa nieuw:
- Tribes ][
- Quake ]|[ Arena

Oud:
- PacMan
- WWF Wrestlemania. (die versie met Doink, Yokozuna, Lex, Brett, Undertaker, Shawn en Bam Bam,Razer (ben er een paar vergeten... maarja)
- ennuh Atomic Bomberman en varianten.

[c64]
- Way of the exploding Fist
- Last Ninja
- Pirates
- Double Dragon en varianten
- Outrun
- TestDrive

Nieuwe spellen worden steeds gaver, realistischer, moeilijker etc. maareuh voor playability kunnen vaak nog ff beter kijken naar een paar oude games die echt _nogsteeds_ de oren van je kano afrokken.

...:::everybeat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drazzic
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-03 10:05
NES:
Super Mario 1 + Duck Hunt

PC:
- Pinball (Weet niet welke 1tje met allemaal monsters in midden, en zo'n net aan de zijkant. En nog iets. Die was echt kicks. Als iemand deze nog heeft stuur em dan naar w.vandijk1@chello.nl want ik ben em kwijt :()
- Wacky Wheels
- Stunts
- Tetris
- The 7th Guest + The 11th Hour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 24-12-2024

DeX

Total annihilation
Red alert 1

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-04 21:36
Civ1 op de Amiga500 (damn diskswapping)
Civ2 PC (koste me een relatie van aderhalf jaar ;( )
Transport Tycoon (mede-veroorzaker Civ2 prob.)
Diablo2, zoals al gezegd, je stopt niet omdat je al tijd in dat char hebt gestopt en dan blijf je doorgaan en doorgaan en .... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29578

- Wacky Wheels

Ik heb wekenlang met een vriend van mij notabene de demo van WW zitten spelen (de shootout). Geniaal!

-Sensible World Of Soccer 97/98
-Civ 1
-Elite II Frontier

Maar je hebt ook goeie nieuwe shit: Hitman Codename 47 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29838

WAT DACHTEN JULLIE VAN BOULDERDASH OP DE C64????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The End
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:48

The End

!Beginning

Wat dacht je van Boulderdash en Zanac op de MSX!

Op de PC:
Asheron's Call
Duke Nukem 3D
The Bard's Tale I
Eye of the Beholder
Lode Runner
Sopwith II
C&C en RA I/II
Starcraft/Warcraft
enz. enz.. enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Laatst online: 17:30

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Hier komen ze dan:

1)GRAND THEFT AUTO
roeleert ZWAAAAAR >:), de bewegingvrijheid, de boeren en scheten, het gerucht van de tank, de zoektocht naar de tank, het vinden van de tank, DE TANK>:) >:) >:) >:)
We deden meestal wie de meeste cops kon killen >:), ik wist wel 1000 tips en trucs, inmiddels vergeten |:(

2)Grand Prix 2
UUUUUUUUUUUUUUUUUREN op monza en spa-francorchamps tijden verbeteren

3)Grand Prix 1 DOS
m'n eerste spelletje op een computer

4)Broken Sword II
aan EEN STUK DOOR uitgespeeld, prachtige sfeer

5)Broken Sword I
na ontdekking deel twee, deze ook maar ff uitgespeeld

6)Monkey Island III
al iets minder, maar toch nog steeds erg verslavend, goeie humor

7)Outcast
GEWELDIGE SFEER, ongelofelijk, ondanks lage resolutie, toch nog steeds het mooiste spel qua graphics en interactie :P (tot Oucast 2 natuurlijk) alleen |:( dat ik m'n Twon-Ha (struisvogel-vervoersmiddel) kwijt ben geraakt.

8)Teris
Zo'n nieuwere uitgave kon je splitscreen doen, was meer een endurance-race, wie het eerste kramp kreeg, had verloren ;)

9)Commandos: Behind Enemy Lines
Elke ochtend op school bespreken in welke missie je was "Wow, ben je al op de helft van missie 2" :) We kenden alle stukkies 'commentaar': "commin' right over, sir", "Halt, wer ist da?" uit het hoofd 8-). Verder als missie 12 ben ik niet gegaan: steeds hetzelfde. Zo'n spel waar je af en toe ontzettend zin in krijgt.

10)Commandos: Beyond The Call Of Duty (aanvulling)
Zo moeilijk dat voor een hele tijd niemand ook maar op de helft van de eerste missie kwam. Totdat ik me er eens flink de tijd voor had genomen. Ben tot missie 3 of 4 gekomen (treindepot) gekomen, die is wel HEEL ERG MOEILIJK |:(. Ook zo een die je af en toe nog es installeert

Huidig)Red Alert 2
Sinds kort speel ik op Westwood en dit is ook heel verslavend. Singleplayer was het ook altijd: "Bij welke missie ben je al", "Oh, jij doet soviet!" Ook leuk is een 'kouwe oorlog': pak een grote map met oil-derrichs, dring de vijand terug (1-1) totdat ie alleen nog maar z'n techcenter heeft, die verkoopt ie waarschijnlijk, maar als het goed is blijven die ventjes toch binnen de eigen muren. Zorg ervoor dat je spionnen in de gebouwen hebt gedaan, van tevoren en neem de conyard in met een engi. Maak flink wat miners. Maak flink wat barakken en war-factory's: gaat VEEL sneller. EN BOUWEN MAAR. Ik zal het belangrijkste gedeelte van m'n legertje opnoemen (was meer geweest als de map niet vol was geweest):
-20 war factory's
-20 barakken
-24 airforce command's
-30 flak cannon's
-30 prism towers
-40 pill boxes
-200 conscripts
-150 flak troopers
-120 fikkies (attack dog's)
-220 tesla troopers
-220 yuri's
-400 GI's
-210 rocketeers
-100 tanya's
-200 chrono leggionairs
-264 terror drones
-25 miners
-216 Rhino tanks
-96 v3 rocket launchers
-115 apocalypse's
-20 MCV's
-30 kirov's
-71 prism tanks (my favorite)
-96 harriers
Als je ze netjes op een rij zet, ziet het er MACHTIG uit, alleen jammer dat je 286 ;) een beetje langzaam wordt.

Zo dat lijkt me genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Laatst online: 17:30

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Dat valt me net in:
Ik zag laatst op nederland 3 (Ja, tussen de lingo-ballen door ;)) een Frans programma over de verslaving van games, en dan in het bijzonder die van online-games. Ik heb er niet veel van gezien, maar ze hadden het over zo'n lullo die Everquest speelde, en nix anders meer deed, die was zó verslaafd aan het spel dat ie uiteindelijk in therapie (goed geschreven? is vakantie nl) moest gaan om er vanaf te komen. Dat lijkt dus veel op een gokverslaving of zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
Hey, das toevallig, ik heb ook een deel van het programma gezien, tijdens het bekende zappen door.

Eerste verslavende spel ooit: pong :)

BTW: wel erg dat je verslaafd raakt aan een spel... everquest ziet er nu niet bepaald spectaculair uit (of beledig ik nu iemand :? ).

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Laatst online: 25-09-2023
Diablo 2. Als je d'r eenmaal inzit is het moeilijk om ermee te stoppen omdat je zoveel tijd in je character stopt dat het zooooo zonde is om te stoppen. Begrijp je? :)
Probleem van diablo2 was (erg slim bedacht van de makers) dat je maar op bepaalde plaatsen kon "saven". En wat doe je dan, je loop dan door tot het volgende punt, ziet nog even iets wat je nog wil onderzoeken, vind het zonden om later weer helemaal terug te moeten dus loopt nog langer door totdat...

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

1: Dune II
2: Pipeline
3: Sim city 2000
4: Boulder dash
5: Red alert

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11129

wat dachten jullie van dat spel karate...nog wat?
dat je van rechts naar links moest lopen!!!
weet de naam niet meer goed maar het spel en de eind bazen zie ik nog in mijn dromen....
14 jaar geleden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Dat was "Kung fu" geloof ik.

Gebaseerd op een bruce lee film. Die met al die verdiepingen. En die lange neger aan het eind! (die gast was echt lang)

Die was wel heel strak. Kwamen er 5 mannetjes dan moest je 5 keer schoppen: oe oe oe oe oe. en als je ingesloten werd, kon je heel snel met je joystick heen en weer bewegen, dan kwam je weer vrij.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26793

Liero!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drazzic
  • Laatst online: 11-03 10:05
Ja, Grand Theft Auto - Tomb Raider 2 - Commandos - en RollerCoaster Tycoon heb ik ook lang gespeeld en ook Theme Hospital en Theme Park.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28774

Xenon 2 dat is pas een zeer leuk spel, heb de spatiebalk volgens mij gewoon van het keyboard afgetikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:04
Ben laatst het spelletje winDigger tegengekomen. Dit is een het welbekende (tenminste onder XT/AT computergebruikers) windows variant van "Digger" alias "DigDug".

Had weer een aantal weken nodig om zover te komen als tien jaar terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Tribes 2 :)
Ok, zal vast niet het beste/meest veslavende spel ooit zijn, maar ik heb het net gekocht en ik vind het zo cool :)

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Laatst online: 23:22

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Op vrijdag 06 juli 2001 10:13 schreef Famoso het volgende:
Tribes 2 :)
Ok, zal vast niet het beste/meest veslavende spel ooit zijn, maar ik heb het net gekocht en ik vind het zo cool :)
Roger that :)

Maar ik vind het wel het beste spel tot nu toe wat ik heb gespeeld.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

hmm, niet het leukste spel maar ik denk wel het meest verslafend :
Heroes of might and Magic III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27915

egypt (begin jaren 90) en starcraft+bw.

Beiden van being tot einde uitgespeeld zonder een ander spel zelfs maar aan te raken. :)

• Spinal
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-05 11:12
Liero, zeker weten
Zeker nu je alles kunt aanpassen

Full-stack webdeveloper in Groningen

• Evilernie933
  • Laatst online: 25-05 00:11
hoe bedoel je oude topics uit de kas trekken... ;)

tampert, kriminalpolizei

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-03 15:00
mja.. hij realiseerd zich zeker niet dat hij 30 pagina's terug zat ofso :)

• Killjoy
  • Laatst online: 22:02

Killjoy

Klingon lawn products

Ik hou het eigenlijk op Blizzard spellen. Ik denk dat ik ongeveer anderhalf jaar van m'n leven in Warcraft 2, diablo, starcraft en diablo 2 heb zitten.

De teller loopt nog steeds door, trouwens.

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Anoniem: 34193

Op donderdag 07 juni 2001 08:09 schreef ChaosKnight het volgende:
Het is dan wel geen PC game maar Secret of Evermore en Earthbound, maar earthbound kent niemand. ( deze games azijn voor de snes )
Dat is zo'n spelletje met zo'n ventje met petje en Jojo enzow...dat jochie zit ook in smashbros. :)
btw Liero vin ik supah verslavend en Pong *D
en Golden Eye maar dat is geen pc game.(Sfeer is veel beter dan perfect dark.)Verder ook GTA2. Maybe wel beste PC game ooit :9 (tot 3 komt btw ;) )

• Chello200
  • Laatst online: 27-11-2022
X-Com 2

dikzak

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
- Transport Tycoon (deluxe), erg erg veel gedaan
- Offroad (met 4 wagentjes over parcours met bovenaanzicht, erg lachen)
- Theme Hospital
- MS Flight Simulator
- GTA (1/2)
- Paratroopers

• koelkast
  • Niet online
..

• koelkast
  • Niet online
Sorry, ik qoutte ipv editte :(

• TrehT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

transport tycoon is echt de BOM tering als ik ergens vefrslaafd aan ben geweest is het wel transport tycoon; net zolang gespeeld tot het 2050 was ofzo geloof ik :) commando's en UT vond ik ook wel grappig (dit afgezien van RTS spellen, maar die lang niet zo gaaf waren als transport tycoon)

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-05 16:42
Hallo, daar kan ik met mijn schopjes niet tegen op. Dit is een homerun >:) .

ALLE SONIC PLATFORMERS ROELEN :)

Steam

• Joppie4ever
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
heel erg verslaaf geweest aan:
duke nukem I
sim city
tetris

• Fakir
  • Laatst online: 03-03 10:57
In de volgorde

Defender of the crown
civilization
command & conquer
star craft
age of empires

Anoniem: 31446

Op donderdag 05 juli 2001 19:29 schreef PROnline het volgende:
Ben laatst het spelletje winDigger tegengekomen. Dit is een het welbekende (tenminste onder XT/AT computergebruikers) windows variant van "Digger" alias "DigDug".

Had weer een aantal weken nodig om zover te komen als tien jaar terug.
Jah windigger is vet
mooiste is mij ouders en zussen iedereen speelt het weer ( zijn maar paar toetsen dat je moet indrukken daarom dus he )
om dan boven aan te komen,
haha nu heb ff DIGGER.SCO ff geédit zodat ik net niet overdreven hoog sta, zie ik iedereen achter de computer zweten om mij score in te halen 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

prins of persia >:), scorch earth }), bubble bobble :), ski or die >:), wings of furie }), enz enz enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6882

toch wel Frontier: Elite II, Diablo(1), DeusEx enehh MegaBall AGA ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3528

civilisation.... Heel wat uurtjes aan verloren gegaan

• MORCIK
  • Laatst online: 19:09

MORCIK

DJ, Spin That Wheel

Op woensdag 06 juni 2001 21:18 schreef Pollewob het volgende:
ik ben voor stunts, doe ik nog bijna dagelijks :)
Jaaaaa stunts!! leipe parcours bouwen, ik heb er eentje waar jij en de computertegenstander elkaar steeds kruisen op de kruispunten B-) Uren, wat zeg ik dááágen aan gespendeerd om dat precies voor elkaar te krijgen. Wat een superspel. Jammer dat er nooit een vervolg gekomen is.

You only live once, so live to the max's

Anoniem: 27148

CARMAGEDDON TDR 2000 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34715

ALLE X-com spellen tot aan apocolyps

enne jah de fps'jes van tegenwoordig ook wel

(:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximize
  • Niet online
in die goeie ouwe tijd: STUNTS! vroem! :7
nu: UT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Campionship Manager 00/01 is pas verslavend, en ik hoop ook de nieuwe versie :P

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7299

dungeon keeper 1 en 2. De enige spellen waar ik t eten voor oversloeg en soms dagen t daglicht niet door gezien heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13710

Ik vond duke 3d heel koel en doom 1 ook. Alemaal op moeilijkste graad uit gespeeld (na bloed zweet en tranen)
red alert 1 heb ik me ook lang mee bezig gehoudne ,aangezien ik er ook levels enzo voor gemakat heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdR
  • Laatst online: 00:29

BdR

TV is gooder then books

WIE-o-WIE heeft ooit die kut-term "verslavend" in verband gebracht met computer- en videogames!? :? je leest et in alle spelbladen online game-reviews. Het is een rot-term die alleen ivm kans-spellen/drugs wordt gebruikt!! :( kheb liever de term "hoog re-play gehalte" ofzo

magoed.. ontopic maar weer, met de volgende games ben ik lang bezig geweest, naast deze natuurlijk ook met de usual games zoals Doom, Quake1/2/3, UT enzo maar die zijn hier al vaak genoemd

Blood Money op de pc, schietspel echt lang mee bezig geweest tot ik em in 1 keer kon uitspelen
IK+ op de Amiga, dat karatespel met die 3 poppetjes :)
e-Motion op de pc, heel geinig behendigheids/puzzle spelletje
Rampart op de pc, maar dies alleen leuk met zn 3-en
Tetris op de gameboy, altijd leuk..
Super Bomberman op de snes!!

mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdR
  • Laatst online: 00:29

BdR

TV is gooder then books

Op zondag 16 september 2001 12:43 schreef OeDeLdOeDeL het volgende:
prins of persia >:), scorch earth }), bubble bobble :), ski or die >:), wings of furie }), enz enz enz
oh ja natuurlijk Bubble Bobble platform spelletje, ook veel gespeeld op de pc

mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38062

Voor mij was het eerst Transport Tycoon .

maar nu al 3 jaar aan de top COUNTER STRIKE :D *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30466

vroeger:
canon fodder op de amiga :) (zo heet 't toch? is alweer een tijd geleden hehe)
dune 2 en command & conquer op de pc

tegenwoordig:
de rainbow 6 serie :9
worms armageddon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkyB
  • Niet online

MarkyB

The original

alle tycoons + soortgenoten (bijvoorbeeld transport tycoon, the sims, theme hospital en rollercoaster tycoon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
Op woensdag 06 juni 2001 21:18 schreef Captain Pervert het volgende:
Solitaire? Ja op een 486 op kantoor wel ja :)

Ik ga voor Transport Tycoon Deluxe

(Net als in de 100 "Meest verslavende spel"-topics die dit topic voorgingen)
Ik ben het hier voor de volle 100% mee eens!! Hoe vaak ik dat spel al niet heb uitgespeeld...

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-Eric
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 09:11
Top van de verslavende spellen:

Mariokart 64 -Spel speel ik nog steeds, toen stond er eens de beste tijd van Nederland in de PU, dacht ik bijmezelf, WOW die is snel, om hem een paar weken daarna met 15 sec te verbeteren :*.

Zelda 64 OOT -Na Mariokart 64 het meest gespeelde spel, zelfs nadat ik het uitgespeeld had ging de zoektocht naar geheimen door (triforce, vraag me nou nog steeds af of hij erin zit of niet)

Commander Keen serie -5 jaar lang elke dag gespeeld, das pas een verslaving, ik was zo blij dat we een PC met geluidskaart kregen, zodat ik allemaal geluidjes hoorde :).

Red Alert -Was 10-11 jaar toen die uitkwam, was meteen grote interesse in multiplayer over mijn vader's kantoornetwerk:D. Was ook lekker makkelijk te editen, heb toen mijn eerste mod gemaakt(!!!).

Little Big Adventure 2- Ook dagen gespeeld

Crystal Caves, Duke Nukem 1 en 2, en nog zoveel andere spellen. Als ze nou eens remakes maken van die spellen, maar da de gameplay niet veranderen, zouden de spellen dan nog zo leuk zijn?

i76 | Webdesignersgids | Online Gitaarlessen & Muziekwinkels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26468

Een voor de mij meest verslavende spellen is Quake 3. Ik vind dat systeem dat je excellents, gauntlets kan sparen echt gaaf dat heeft Unreal Tournament niet. Nog een van de meest verslavende spellen vind ik Civilization 2. Die speel ik nog steeds echt een perfect spel. *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op vrijdag 26 oktober 2001 19:35 schreef TheMightyTumTum het volgende:
Commander Keen serie -5 jaar lang elke dag gespeeld, das pas een verslaving, ik was zo blij dat we een PC met geluidskaart kregen, zodat ik allemaal geluidjes hoorde :).
yup de Keen serie ook heel lang gespeeld. heb ze allemaal. denk dat ik het weer es ga spele }).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inTIMidate
  • Laatst online: 23:53
warcraft 1 & 2 :+
Dune 2 & 2000
CnC (TS & Dawn)
Red alert 1 & 2
UT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chuxiej
  • Laatst online: 13-07-2020
Op donderdag 05 juli 2001 14:40 schreef handige_harrie het volgende:
Huidig)Red Alert 2
Sinds kort speel ik op Westwood en dit is ook heel verslavend. Singleplayer was het ook altijd: "Bij welke missie ben je al", "Oh, jij doet soviet!" Ook leuk is een 'kouwe oorlog': pak een grote map met oil-derrichs, dring de vijand terug (1-1) totdat ie alleen nog maar z'n techcenter heeft, die verkoopt ie waarschijnlijk, maar als het goed is blijven die ventjes toch binnen de eigen muren. Zorg ervoor dat je spionnen in de gebouwen hebt gedaan, van tevoren en neem de conyard in met een engi. Maak flink wat miners. Maak flink wat barakken en war-factory's: gaat VEEL sneller. EN BOUWEN MAAR. Ik zal het belangrijkste gedeelte van m'n legertje opnoemen (was meer geweest als de map niet vol was geweest):
-20 war factory's
-20 barakken
-24 airforce command's
-30 flak cannon's
-30 prism towers
-40 pill boxes
-200 conscripts
-150 flak troopers
-120 fikkies (attack dog's)
-220 tesla troopers
-220 yuri's
-400 GI's
-210 rocketeers
-100 tanya's
-200 chrono leggionairs
-264 terror drones
-25 miners
-216 Rhino tanks
-96 v3 rocket launchers
-115 apocalypse's
-20 MCV's
-30 kirov's
-71 prism tanks (my favorite)
-96 harriers
Als je ze netjes op een rij zet, ziet het er MACHTIG uit, alleen jammer dat je 286 ;) een beetje langzaam wordt.
LOL

Ik speel al bijna een jaar ra 2 en ben top 10 (FiReFoXNL clan I*E*F, @CNC@ [rank 1 van de clan ladder :) :) :)])

Maar uuhm dat legertje krijg je NEVER NOOIT NIET voor elkaar lol
Zoveel geld bestaat NIET op een map.

Maar idd ra2 is de beste game ever voor mij
Speel het al een jaar elke dag de hele nacht ;)

Veel miners bouwen?
hehe try it vs me ik geef de game max 8 min.

Engi in con yard? dat is 100% cheap en lame en voor Newbes
prism's gebruik je bijna nie hehe

www.dannyhiemstra.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• udenjpg
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

Het spel waar ik het meeste tijd in heb zitten: Street Fighter 2 Turbo op SNES, op de voet gevolgd door Elite op MSX. Tegenwoordig komer er zoveel games uit dat ik niet langer dan 1 maand een spel speel.

Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24191

COUNTERSTRIKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
cs voor alles vooral op een lan ofzo met je clan geen cheaters maar teamwork zoals het hoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10452

Mahjong.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enigma69855
  • Laatst online: 12-03-2022

Enigma69855

Candle in my eye.......

Transport Tycoon
Diablo II
Diablo
Supaplex
Tyrian
Civilization

Wegens verhuizing te koop gevraagd: Sociaal leven in omgeving Arnhem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339

NHL 2002 ben ik echt aan verslaafd nu!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:29
Psycho pinball
Duke nukem 3d
jagged alliance 1
CS al jaren (tegenwoordig weer wat minder trouwens)
NHL series, ik kan alleen niet aan 2002 komen
red alert

jammer Max Payne had 'm ook kunnen worden als ie niet zo kort was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38690

het goede oude Red Alert!
die is beter dan deel 2.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38704

CounterStrike
Wolfenstein 3D
DOOM I
DukeNukem 3D
Mortal Kombat 3
GTA1
GTA2
SOF

zoiets? voor de rest weet ik het nu niet zo ff op te noemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-04 12:51

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Het kan maar een ding zijn - Heroes of Might and Magic (2 en 3). Turn-based, dus dan krijg je dat afschuwelijke, dat slopende "Nog een beurt"-syndroom. :P

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35534

pac man voor de commodore 64 dat waren de betere spellen....(die je eerst een uur van een bandje moest laden om 1 level te kunnen spelen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo
  • Laatst online: 14-01 18:01

Ivo

Hmmm verslavende spellen. >:)

Snake op Nokia...Ufo: Enemy Unknown...X-com 3...Baldur's Gate...Counterstrike (yup...toch erbij :) ). En de Amiga tijd: Dune 2, Sleepwalker, Wings (een van de spellen die een heel mooi gevoel bij me oproept...het is een WW1 flightsim...heeft iemand deze misschien nog? (ICQ ;) )

Dat waren zo'n beetje mijn spellen. Oja Supermario 1 op Gameboy heb ik ook vaak bij vrienden gespeeld. Wow...deze vergeet ik ook nog: Doom!. Duke Nukem 3D.

Mijn lijstje :) . Damn ! Dit roept nostalgie op. :'(

edit:

Hele belangrije nog: Civilazation 2 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36960

AGE OF EMPIRE op het internet erg mooi spannend en verslavend. En er zijn clans die tegen elkaar strijden.
BV: 2vs2 of 4vs4 Of 3vs3 Altijd leuk. Ik speel het nu een jaar.
Het leuke van dit spel is dat je kunt zien wie er een rookie of een expert is.
Je ziet je eigen kwaliteit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth
  • Laatst online: 24-05 10:05

Bullettooth

--VR--

Atomic Bomberman, wat ik daar al niet veel nachten mee kapot gemaakt hebt, samen met nog een paar anderen

:) :) :)

Gravity is a habit that is hard to shake off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:13
GTA en Transport Tycoon Deluxe daar was ik aan verslaafd en zwaar ook.
En heroes of Might and Magic is ook verslavend ik had ook het ook vaak nog een beurt, ahh nog een en dan kap ik.
Gevolg --> uur later was ik nog bezig :)
Wat heel raar is dat multiplayer spelen niet echt zo verslavend zijn.
Wat ook wel verslavend is OFP, wel missie zal de volgende zijn en welke voertuigen kan je allemaal besturen.
Commandos2 is wel redelijk verslavend maar niet zo erg als GTA dat was echt gaaf. 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• real_jd
  • Laatst online: 02-04 16:19

real_jd

Go ahead punk... Make my day!

Op C64 was Zack McCracken erg tof. Daarnaast Boulderdash (vooral het zelf maken van levels), Mission Impossible en International Football.

Op de Amiga waren de Larry spelletjes leuk (snap nu niet waarom dat toen zo leuk was) en een of ander spel waarbij je flink kon knallen met of een jeep of een helicopter (weet de naam niet meer). Wat ik ook erg gaaf vond was Robocop 3 (jaren uitgebracht voor de film). Natuurlijk mogen we Sensible Soccer niet vergeten.

Op de pc heb ik afschuwelijk veel Championship Manager gedaan vanaf de 1e versie en staat nog altijd op HD. Ook voetbalspellen als Fifa heb ik veel gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18476

Met antieke spellen, pong, Transport Tycoon Deluxe en Doom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24705

Screamer, Screamer II en Screamer Rally. :9~
Nachten achter elkaar gespeeld om alle wagens en circuits te unlocken. Helaas nooit meer een spel op de PC uitgekomen dat kan tippen aan de gameplay van deze race-spellen.
Wie weet in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38886

Duidelijk Rolercoaster Tycoon, hspeel ik nu al 2 jaar lang :)
Heb nu een savegames directory van 250MB+ :)
Ach je moet toch wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22350

De Myst trilogie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37942

Als er toch weinig te doen is op je werk:

http://www.liquidcode.org/worm.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38669

Op dinsdag 30 oktober 2001 12:58 schreef MaStEr-D het volgende:
De Myst trilogie ;)
Helemaal mee eens!! (8>

En ook SimCity!

En nu op dit moment Max Payne! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sporthaas
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-06-2012
Da was monkey island!!! :) cool spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 27-05 16:41

evaarties

Powerball @ 12.582

Tja.. wat zal ik zeggen:

Command & Conquer.. de hele serie
Transport Tycoon
Rollercoaster Tycoon
Unreal Tournament
Settlers
Warcraft..

Allemaal verslavend, maar :'( gewoon te weinig tijd.

Heb nog tig MB aan savegames.. sommige games ben ik al een paar jaar mee bezig *D

Specs | Site | The Lemmings Encyclopedia | Ubuntu Edge smartphone nog tot 20 augustus te koop!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvdmeer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:57
Halverwege zag ik al Ports of Call staan. Dagen (& nachten) tegen mijn broer gespeeld op de Amiga. En nu vindt ik Elastomania heel erg verslavend, om er toch telkens weer een sconde af te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OJ_Simpson
  • Laatst online: 18-12-2023
De meeste tycoon-games, Fifa en uiteraard ook Championship Manager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverZeven
  • Laatst online: 06-01 10:12
Ik ben het er helemaal mee eens. In de tijd van stunts en Dune enzo waren die spellen erg leuk en verslavend. En dan zeg ik: W A R E N !

Nu speelt niemand die spellen haast meer, maar ze lopen wel te zeiken dat die spellen zo verslavend waren. Nou na de 486 tijd zijn er nog genoeg verslavende spellen uitgebracht hoor:

THPS 2
Unreal Tournament :9~
Tycoon Games
Heroes of Might and Magic 3 (Is erg leuk jammer dat niemand em haast kent... :( )
Starcraft :9~
Warcrafts
Settlers
Diablo's :9~
Meer weet ik zo snel niet...

Alleen degenen die nog die oude games echt spelen mogen zeggen dat ze veel verslavender waren en dat zijn er niet zo veel let maar op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op dinsdag 30 oktober 2001 15:16 schreef SilverZeven het volgende:
een hele hoop in bold.
Mooie functie hè, die <b>.

Ook al zijn die spellen nu niet meer verslavend, dan kunnen ze toen toch wel zó verslavend zijn geweest dat je daar toen altijd mee bezig was? Waarom zou ik nu niet meer mogen zeggen dat Dune 2 gewoon veruit het meest verslavende spel ooit was, wat mij betreft?

Het is gewoon een feit dat ik nooit meer zo lang zoveel plezier heb kunnen hebben aan 1 spel. En dat is gewoon veroorzaakt door verwennerij. Niks is meer bijzonder en niks is meer compleet nieuw. Sommigen dingen zijn dat een paar dagen en dan komt het volgende spel alweer. Vandaar dus dat ik toch (ondanks jou misplaatste mening) Dune 2 nomineer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5436

Op dinsdag 30 oktober 2001 13:05 schreef AlChemist26 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens!! (8>

En ook SimCity!

En nu op dit moment Max Payne! >:)
Dan zie ik (op sim city na) deze spellen wel verschijnen via mijn buurvrouw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickets
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

De Championship Manager reeks

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34952

De civilization reeks heeft me altijd geboeit net als de GP reeks. Verder transport tycoon ennuh, nouja wat C&C ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 28-05 20:30
Op woensdag 06 juni 2001 21:15 schreef ChaosKnight het volgende:
Wat is de meest verslavende PC game, mogen ook van die antieke games zijn, lol. :)
Ik heb ooit Civilization (ja, Civ-1) gekregen en die avond om 20:00 uur begonnen met spelen. Op een gegeven moment keek ik op omdat het weer licht begon te worden. Het was toen 5 uur 's ochtends en ik was de tijd VOLKOMEN vergeten. Dat heb ik daarna nooit meer met een ander spel gehad.

Het originele Dune 2, de moeder aller real-time strategiespellen, is ook wel een van de meest verslavende spellen allertijden wat mij betreft. Wat heb ik DAT veel gespeeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 28-05 21:10

Sharky

Skamn Dippy!

duke3D
psycho pinball
red alert (1)
stunts
atomic bomberman!! (nog eeeeeen potje...)
mortal kombat 3
screamer (1) (tevens beste racespel ooit op de pc)

en de rest

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38508

Masters of Orion (I & II)
Syndicate
Dune I !!!!
Dune II
Settlers
Civilization
UFO Enemy Unknown
etc... Zoveel goeie spellen... kan nog erg lang doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37896

Het begon ooit met Dune2, daarna werd het Civilisation. Vervolgens kwamen alle Command & Conquer series voorbij. In de tussentijd was het Heroes of Might & Magic (kweet eigenlijk niet eens meer of het 1 of 2 was, kdenk 2) wat toch wel het spel was dat ik veruit het meest heb gespeeld.

De laatste tijd was het Red Alert 2, wat toch wel heel goed te spelen is. Nu wordt het hopelijk Emperor: Battle for Dune, als ik het ooit nog fatsoenlijk aan de praat krijg... het ziet er in ieder geval zeeeer goed uit!!

Zie ook:

[topic=306221/1/25]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 213082

Ik mis World of Warcraft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-05 10:04

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Gribus wat een trap tegen zo'n versteend topic :P

Overigens ben ik het wel met je eens :+

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardo
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-03 21:26
Settlersssssssssssssssssssssssssssssssss 2 :D:D:D

Een dag niet leechen is een dag niet leven ! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-05 08:21

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Spider Solitaire. :P

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156341

Boulderdash was het spel dat ik altijd speelde en nog geregeld speel ( 3 tot 4 keer per week )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:39
Breng ze nu niet op ideeën :P

Verder beetje oud opsomtopic ;)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.