Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Asus Transformer Book T100

Pagina: 1
Acties:

• Sandert98
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-11 16:18
Hallo,

Ik dacht dat ik net een topic had gemaakt, maar volgens mij is dit mis gegaan... Dus maar weer eens opnieuw typen.

De laptop van mijn moeder is zo goed als overleden. De taken die ze uitvoert zijn Facebook, Internet bankieren, soms wat met Word werken en de belastingaangiften invoeren. Ze wilde graag een tablet, die ze aan een toetsenbord kan bevestigen. Mijn gedachten gingen uit naar die dingen van minimaal 800, maar toen zag ik opeens deze Asus Transformer Book T100. Een paar vragen hier over:
- Hoe komt het dat deze zo veel goedkoper is dan de anderen? Is hij wel goed?
- Kan er een 64GB SDHC class 10 micro sd in? Als uitbreiding van het geheugen?
pricewatch: Asus Transformer Book T100 Grijs

Bij voorbaat dank,
Sander

[ Voor 7% gewijzigd door Sandert98 op 07-11-2013 08:25 ]

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-11 19:52
Deze is zoveel goedkoper, omdat het een soort opvolger is van de netbook (de hadden ook ongeveer deze prijs). Het schijnt voor het geld wel een leuk dingetje te zijn. het voornaamste issue met deze laptop is de kwaliteit van het touchpad, maar omdat het eigenlijk een tablet is geeft dat denk ik niet zo. Ik denk trouwens niet dat het zo fijn is om op dat toetsenbord te typen (klein), maar je kunt er altijd nog een echt toetsenbord aan hangen voor als er wat meer getyped moet worden. Volgens mij is Office gratis voorgeïnstalleerd dus dat scheelt wel weer.
Dat van dat geheugenkaartje weet ik niet, maar ik denk van wel.

• Sandert98
Beankt voor je antwoord. Conclusie is dus eigenlijk dat het wel een goede is voor de prijs :) Mooi, dan wordt dit m zeer waarschijnlijk :) .

• Stoelpoot
  • Niet online
Office wordt niet gratis met een OEM meegeleverd! Als dat op deze laptop wel is dan zou dat de eerste keer zijn dat ik dat zie (na ong. dagelijks wel een PC geinstalleerd te hebben de laatste tijd). Dat is wss een 30 dagen test licentie, daarna zal je gewoon de volle bak moeten betalen.

• Montsubai
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-10-2024
Office wordt wel degelijk gratis meegeleverd. Dat is een initiatief van Microsoft bij alle 'Core' modellen (denk aan Baytrail tablets en dergelijke).

• Sandert98
Super, gelukkig :) . Ik schrok al haha. Bedankt voor jullie antwoorden :D

• Redlion
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-06-2024
Jornv schreef op woensdag 06 november 2013 @ 20:29:
het voornaamste issue met deze laptop is de kwaliteit van het touchpad,
Dit blijkt uit eindelijk onwaar te zijn, Asus heeft software geïnstalleerd staan waardoor je op de touchpad ook vanaf de randen kunt swipen (héél onzinnig als het touchscreen 20 centimeter verderop is 8)7 ) maar hierdoor reageert de touchpad héél slecht, dit kun je in configuratie scherm uitschakelen waardoor de touchpad wel normaal en goed reageert. Helaas heeft geen enkele reviewer op Internet dit doorgehad.
Pagina: 1