Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• virtualite
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-11 21:33
Wat is eigenlijk de reden van het ontbreken van een officiële native WP8 app van Tweakers.net?

Is de markt te klein of zit er wellicht meer achter?

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:05
Was het niet zo dat ze niet zoveel tijd willen steken in de app omdat ze liever de website optimaliseren voor mobiel gebruik? Vanuit het idee dat de website dan in 1 keer voor alle mobiele apparaten goed te bezoeken is. Scheelt een berg developers.

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Idd, waarom een app?

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

• virtualite
Omdat de huidige website niet echt geschikt is voor mobiel. Vergelijk dit met bijvoorbeeld de website van Vi welke er weer uit ziet als een app.

Een app voor WP is juist een mooie toevoeging omdat er genoeg leuke dingen te bedenken zijn in de live tiles.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:42
Er wordt gewerkt aan een responsive versie van de website, maar het duurt nog even voor die uitkomt. Je kan meedoen aan de bèta.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• virtualite
Hoe kan ik meedoen aan de bèta?

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Ja hoe?

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

• sdekker
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik wil ook meedoen met de beta!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-11 20:41
Je kan ook de RSS feed van tweakers gebruiken. Op die manier hoef je ook niet voor elke site een aparte app te hebben.

TheS4ndm4n#1919

• sdekker
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
RocketKoen schreef op woensdag 06 november 2013 @ 21:13:
Je kan ook de RSS feed van tweakers gebruiken. Op die manier hoef je ook niet voor elke site een aparte app te hebben.
Da's toch echt totaal iets anders, een RSS feed ipv de site.

• virtualite
RSS valt voor mij af. Ik zou graag willen meedoen aan de bèta.

• Blonde Tux
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-11 15:48

Blonde Tux

<advertisement>

Kleine verwijzing uit iteratie 36:
Net als in de afgelopen iteraties hebben we tijd besteed aan ons responsive design. Deze iteratie stond vooral in het teken van code-clean-up, wat finetune- en poetswerk, en een vernieuwde socialemedia-implementatie. Daarnaast hebben we de aparte omgeving, die was opgezet om het responsive design te testen, met de huidige website samengevoegd, zodat alle testers gewoon op .net kunnen testen. De leden die toegang hebben tot de bètatest kunnen bij hun voorkeuren aangeven dat zij het responsive design willen inschakelen. Als je nog geen toegang hebt: wees gerust, beetje bij beetje zetten we de poorten open tot het moment waarop we iedereen met een account toegang geven.
De focus ligt op responsive en niet op native apps. Helemaal gezien het geslonken development team. Mocht je tot de lucky few behoren kan je in https://secure.tweakers.net/my.tnet/preferences de setting voor responsive aanvinken. Of Misha een taart sturen :9

Heet zand zand omdat het tussen zee en land ligt?

• Craven
Blonde Tux schreef op woensdag 06 november 2013 @ 21:21:
Kleine verwijzing uit iteratie 36:

[...]

De focus ligt op responsive en niet op native apps. Helemaal gezien het geslonken development team. Mocht je tot de lucky few behoren kan je in https://secure.tweakers.net/my.tnet/preferences de setting voor responsive aanvinken. Of Misha een taart sturen :9
Nooit...! ik heb geen optie op responsive in te schakelen. :(
Heb ik met al mijn jaren trouwe dienst geen rechten om dit te doen? Ik vind dat een niet nader te noemen subforum (ik mag het niet noemen dan moet ik jullie allemaal omleggen) altijd rechten moet krijgen om aan dit soort beta's mee te doen.

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
-zip-

Aanmeldingoverload :+ later verder!

[ Voor 95% gewijzigd door Misha op 07-11-2013 07:43 ]

• Craven
Muahaha zelfs dat is niet nodig. Ik heb al een andere mod zover gekregen :)

• Misha
Wat zei je? ;)

• Craven
Gotsamme lekker is dat weer... Ik ook weer met mijn grote bek. Ach ik heb het nu wel kunnen zien iig :P. ziet er goed uit en direct een bug gevonden. Maar als je niet wilt dat ik die aanmeld dan moet je het zelf maar weten >:)

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Misha schreef op woensdag 06 november 2013 @ 22:34:
Iedereen die een lief gedichtje naar mij stuurt via de DM krijgt toegang. Het maakt niet uit of je al toegang hebt tot bepaalde fora ;)
Check je inbox :)

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:29
Misha schreef op woensdag 06 november 2013 @ 22:34:
Iedereen die een lief gedichtje naar mij stuurt via de DM krijgt toegang. Het maakt niet uit of je al toegang hebt tot bepaalde fora ;)
Kan dat ook zonder dichten? Ben er niet zo goed in namelijk ^^

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Er is toch een mooie tweakers.net app ?

Helaas is er nog geen GoT app... dat vind ik wel jammer...

• virtualite
Sinds Windows Phone 8.1 is zowel de website als de app van Sverre bar slecht. Regelmatig stopt mijn browser (of de app) spontaan. Wanneer ik terug wil gaan kan de hele actie niet meer gevonden worden.

Dit problem treed op wanneer ik reacties lees en naar beneden scroll.

Dit heb ik echter alleen met Tweakers.net

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-11 10:50
@hierboven.

Hier ook al een tijdje 8.1 erop staan. Ik heb geen problemen met zowel de tweakers app als de website.
Zit tegenwoordig vaker op de websites. Werkt super goed +1 :)

• Misha
virtualite schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 16:10:
Sinds Windows Phone 8.1 is zowel de website als de app van Sverre bar slecht. Regelmatig stopt mijn browser (of de app) spontaan. Wanneer ik terug wil gaan kan de hele actie niet meer gevonden worden.

Check dit draadje even [bug] Site performance op Windows Phone 8.1 :)

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:42
virtualite schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 16:10:

Windows Phone 8.1 is ook een developer preview en dus nog niet af.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Er is een mooie wrapper voor Tweakers.net

Tweakers.net zal zelf geen update meer voor hun app uitbrengen.

• jorisjan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:33
Ik heb zelf tweakers gewoon als "favoriet" gepinned op mn homescreen. Het enige wat ik mis is een officieel icoontje

• .Johnny
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-10 11:50
Ik doe dat ook, maar meer uit armoede voor het ontbreken van een deugdelijke app. Een app zou je een notification kunnen geven bij topic reply. Linkjes in webversie zijn klein en moeilijk om op te drukken. De pagina met GoT bookmarks heeft als default actie (als je net naast het icoontje op de enorme link van het topic drukt) dat je naar de 1e post gaat ipv waar je gebleven was etc. En daarnaast kan een app veel sneller de UI opbouwen en cachen (in de app ingebouwd hebben dus), wat nu tussen pagina's net te veel tijd kost.

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-11 12:54

CAP-Team

XBL: CAPTeam

De onofficiële wrapper kan geloof ik ook notificaties geven. Alleen jammer dat IE telkens crasht op WP 8.1.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Pagina: 1