Gebruiker heeft me opgelicht

Pagina: 1
Acties:
  • 590 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickvanhezik
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-09-2024
Disregard

[ Voor 93% gewijzigd door Rickvanhezik op 06-11-2013 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Welke user bedoel je, en welke advertentie? Je zult veel meer informatie moeten geven.

Verder hoort dit niet in Schop een Modje, maar in V&A. Vandaar een topicmove.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickvanhezik
Please disregard.

[ Voor 99% gewijzigd door Rickvanhezik op 06-11-2013 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:41
De verkoper zegt dat hij het dinsdagavond 5-11 gaat versturen en jij beschuldigt hem 1 dag later al van oplichting. Niet een beetje voorbarig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:41

Standeman

Prutser 1e klasse

Er is pas 1 dag geen bericht van die user geweest! Dat betekend niet gelijk dat je opgelicht wordt hoor, misschien moet je iets meer geduld hebben. Het gebeurt mij ook wel eens dat ik meer dan 24 uur doe over het reageren op een e-mail.

Het zou overigens wel netjes zijn om even het rekeningnummer en volledige naam te verwijderen. Het is nog helemaal niet vastgesteld dat het iets met oplichting te maken heeft..

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caeruleus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:52
Zou gisteravond zijn verzonden en dan noem je iemand de volgende middag al een oplichter?

no animals were harmed during the production of this message

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Relax. Hij is waarschijnlijk aan het werk. Om na een dag al te roepen dat je opgelicht bent gaat wel erg ver. Wacht eerst de post van morgen eens af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickvanhezik
Hij is wel verschillende keren online geweest zonder te reageren. Nouja ik wacht wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hmm geregistreerd om 29 Oktober als nieuwe tweaker en op 4 november al een akkefietje gehad in V&A met Ivar88 en nu dit?
Misschien kun je beter op marktplaats blijven kopen...

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickvanhezik
arjants schreef op woensdag 06 november 2013 @ 17:40:
Hmm geregistreerd om 29 Oktober als nieuwe tweaker en op 4 november al een akkefietje gehad in V&A met Ivar88 en nu dit?
Misschien kun je beter op marktplaats blijven kopen...
Telefoon uiteindelijk niet meer gekocht bij Ivar omdat ik deze iPhone kocht. Hij was er niet blij mee dat ik zijn telefoon niet meer overnam nadat hij akkoord ging met mijn bod. Dat is natuurlijk een reactie zonder inhoud he arjant..

Ik wacht wel gewoon af. Vind het (misschien onterecht) frappant dat ik geen reactie meer kreeg van deze gebruiker terwijl hij wel meerdere malen online geweest is.
En ja ik ben een nieuwe Tweaker en ja ik had heb dit op de verkeerde plek neer gelegd. Excuses daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik zie het verschil tussen "morgen wordt het geld overgemaakt" (citaat van jou in je vorige akkefietje) en "vanavond wordt de telefoon verzonden" niet? ;) Je maakt intussen wel iemand anders zonder enige vorm van geduld of weerwoord uit voor oplichter terwijl het niet zo bijzonder is dat het pakketje er niet is, zelfs áls het inderdaad gisteravond op de post is gedaan.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickvanhezik
NMe schreef op woensdag 06 november 2013 @ 17:49:
Ik zie het verschil tussen "morgen wordt het geld overgemaakt" (citaat van jou in je vorige akkefietje) en "vanavond wordt de telefoon verzonden" niet? ;) Je maakt intussen wel iemand anders zonder enige vorm van geduld of weerwoord uit voor oplichter terwijl het niet zo bijzonder is dat het pakketje er niet is, zelfs áls het inderdaad gisteravond op de post is gedaan.
Excuses al aangeboden, ik kom er wel mee terug als het pakketje er over een paar dagen niet is. Gewoon frustratie door slechte communicatie, that's all. :X
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.