Bitfenix Hydra PRO geen houvast

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Doos
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:02

John Doos

ClaudZaque

Topicstarter
Hee,

Ik ben bezig met een nieuwe build, maar nu heb ik mijn fan controller binnen, welke geen houvast vind aan de rechter zijde van het 5.25inch baytje.

Aan de linkerzijde zit er een klik systeem waar de fan controller vrij gammel inhangt.
De rechterkant kan ik niet vast schroeven aangezien de harde schijf kooi in de weg zit. (Vast gepopt, dus niet eruit te halen in mijn situatie).

Weet iemand hoe ik deze fan controller er stevig in kan zetten?

Een andere controller gaat hem niet worden, aangezien ik deze speciaal heb geselecteert, om hier mijn Spectre fans op aan te sluiten, en de led hiervan uit te kunnen schakelen.

En de custom led strip kan ik op een van de kanalen achter de LED switch hangen, om die uit en aan te schakelen.

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 13:15
Kan je een foto maken? Maakt het meedenken wat makkelijker.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Doos

John Doos

ClaudZaque

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2hs1094.jpg

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Dubbelzijdig plakband?
Heb je echter wel een klein probleemje wanneer de controller weer verwijderd word.
Als er nog enigszins ruimte zit aan de rechterkant, kan je dan geen boutschoefjes gebruiken en deze vastdraaien met een steeksleutel ipv een schoevendraaier.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Doos

John Doos

ClaudZaque

Topicstarter
Dat is een goed idee, echter krijg ik geen boormachine in de bay, of in de tussenruimte.

De case word dusdanig verminkt door mij, dat er toch geen nieuwe eigenaar komt hierna, dus hij mag vast komen te hangen, echter denk ik dat dubbelzijdig tape niet voldoende zou zijn.
(Het betreft dus een fan controller, welke ingedrukt etc wordt)

Thx voor je input, wellicht dat ik 'm kan lijmen of kitten.

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
lijmen en kitten is ook een mooie oplossing!
Over de dubbelzijdige plakband: Kijk ff bij een bouwmarkt. Dubbelzijdig plakband heb je in verschillende sterktes. Ik denk dat er ook wel tape te vinden is wat stevig genoeg is en wat er voor zorgt dat je de controller niet in de bay drukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noes
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

noes

gek op benzine.

Welk merk en type kast is dit?

Anyway, wellicht de makkelijkste oplossing voor je probleem: pak een oude of defecte CD of DVD speler, schroef open en gooi binnenwerk weg. Hierna heb je een stevige behuizing waar je je fancontroller aan/in kan monteren en/of lijmen. Je hebt zo ruimte om het netjes vanaf de achterzijde te doen. Hierna schuif je de behuizing in je kast op de manier waarop een CD/DVD speler normaliter in je kast gemonteerd zit (misschien kan je wel bij de andere schroefjes etc.).

K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Doos

John Doos

ClaudZaque

Topicstarter
Dit is een HAF XB van Cooler Master, en ik daar over nagedacht maar ik heb geen oude meer liggen want laat ik die nou net vorige week weg gegooid hebben...

Ik ga nog eens goed zoeken, en anders volgende week maar es langs de bouwmarkt!

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellum
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-10 10:47
Je kunt even bij een kringloopwinkel naar een oude cd/dvd rom speler. Vragen ze vaak nog geen euro voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchRam
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07-09 01:05
Dubbelzijdige foamtape op een ontvet oppervlak is echt heel stevig hoor. Daar kan je een paar kilo aan hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

Pritt Buddies!

heilig spul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Doos

John Doos

ClaudZaque

Topicstarter
Heb het binnenwerk van een 5,25inch dvd brandertje eruit gesloopt.

Zal vanavond wat foto's posten, en hem proberen te monteren.
Ik wil de grote boven plaat (lees deksel) er niet meer op monteren, voor evt. uitbreiding van fans, en de makkelijke flexibele plaatsing van de kabels.

IVM cable managing onderin, heb ik de 2,5inch rackbay verwijderd, en wil wellicht mijn SSD hier ook in plaatsen, wederom liever niet lijmen, zodat ik deze kan vervangen of een extra aan toe kan voegen:)

Nee

Pagina: 1