Hallo,
Nieuw hier op tweakers dus dit is mijn eerste topic. Wil graag mijn eerste pc samenstellen, dus ben een echte beginner. Ga de pc gebruiken voor school, films en gaming (niet de nieuwste games,geen hoge eisen hieraan). Mochten jullie nog aanpassingen voorstellen dan mag hier maximaal 100 euro bijkomen.
Alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Ga de pc gebruiken voor school, films en af en toe games
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal € 500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
DVD brander, monitor(ASUS), toetsenbord, muis, 1 tb seagate harde schijf
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijst
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee, geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
PC moet een paar jaar meegaan en niet teveel geluid maken. Eventueel later nog te upgraden zijn. Zou graag Ubuntu(64bits) willen gebruiken als besturingssysteem, tenzij dit sterk wordt afgeraden.
Graag jullie mening over de volgende samenstelling:
Nieuw hier op tweakers dus dit is mijn eerste topic. Wil graag mijn eerste pc samenstellen, dus ben een echte beginner. Ga de pc gebruiken voor school, films en gaming (niet de nieuwste games,geen hoge eisen hieraan). Mochten jullie nog aanpassingen voorstellen dan mag hier maximaal 100 euro bijkomen.
Alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Ga de pc gebruiken voor school, films en af en toe games
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal € 500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
DVD brander, monitor(ASUS), toetsenbord, muis, 1 tb seagate harde schijf
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijst
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee, geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
PC moet een paar jaar meegaan en niet teveel geluid maken. Eventueel later nog te upgraden zijn. Zou graag Ubuntu(64bits) willen gebruiken als besturingssysteem, tenzij dit sterk wordt afgeraden.
Graag jullie mening over de volgende samenstelling:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD A10-6800K Boxed | € 118,45 | € 118,45 |
| 1 | ASRock FM2A85X Extreme4-M | € 58,50 | € 58,50 |
| 1 | Cooler Master N300 (Closed) | € 33,- | € 33,- |
| 1 | Kingston HyperX KHX1866C9D3K2/4GX | € 47,50 | € 47,50 |
| 1 | be quiet! System Power 7 400W | € 39,95 | € 39,95 |
| 1 | Samsung 840 EVO 120GB | € 83,99 | € 83,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 381,39 | |
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2013 16:25 ]