Beste,
Welke router is nu wel geschikt voor glasvezel op de caiway lijn als het gaat van 75/75 tot 300/300 ook met een hoog wifi bereik.
Momenteel hebben wij bij een groot aantal klanten de pricewatch: Linksys EA2700 geplaatst alleen lopen wij tegen het probleem aan dat het wifi berijk erg belabberd slecht is van dit apparaat.
Ik heb ik de volgende routers op een rijtje staan maar nu zoek ik een betrouwbare router met een hoge wifi doorvoer snelheid op de 2,4Ghz welke in moderne woningen ook nog gewoon op 10/15 meter gewoon 75Mbps kan doorvoeren via wifi.
Het n protocol kan tot 300Mbps aan dus er zal er vast wel 1 tussen zitten welke dit kan voor een bedrag van rond de 100/150 euro.
Asus:
pricewatch: Asus RT-AC66U
pricewatch: Asus RT-AC68U
TP-Link:
pricewatch: TP-Link Wireless-AC1750 DualBand Router - ArcherC7
Cisco:
pricewatch: Linksys EA6500
pricewatch: Linksys Smart Wi-Fi Router AC 1750 HD Video Pro (EA6700)
pricewatch: Linksys Smart Wi-Fi Router AC1900
EnGenius: http://www.engeniustech.c...working/routers_c71_m330/
pricewatch: EnGenius EVR-100
pricewatch: EnGenius Dual-Band Wireless N600 Xtra Range
Nu heb ik een voorkeur voor de linksys al schijnt dit ook niet meer te zijn wat ze vroeger waren.
Want overal in nieuwe woningen zijn betonnen muren en tja dit is nou niet egt een goede combi
en mensen zouden graag de snelheid van glas hebben over de wifi.
Welke router is nu wel geschikt voor glasvezel op de caiway lijn als het gaat van 75/75 tot 300/300 ook met een hoog wifi bereik.
Momenteel hebben wij bij een groot aantal klanten de pricewatch: Linksys EA2700 geplaatst alleen lopen wij tegen het probleem aan dat het wifi berijk erg belabberd slecht is van dit apparaat.
Ik heb ik de volgende routers op een rijtje staan maar nu zoek ik een betrouwbare router met een hoge wifi doorvoer snelheid op de 2,4Ghz welke in moderne woningen ook nog gewoon op 10/15 meter gewoon 75Mbps kan doorvoeren via wifi.
Het n protocol kan tot 300Mbps aan dus er zal er vast wel 1 tussen zitten welke dit kan voor een bedrag van rond de 100/150 euro.
Asus:
pricewatch: Asus RT-AC66U
pricewatch: Asus RT-AC68U
TP-Link:
pricewatch: TP-Link Wireless-AC1750 DualBand Router - ArcherC7
Cisco:
pricewatch: Linksys EA6500
pricewatch: Linksys Smart Wi-Fi Router AC 1750 HD Video Pro (EA6700)
pricewatch: Linksys Smart Wi-Fi Router AC1900
EnGenius: http://www.engeniustech.c...working/routers_c71_m330/
pricewatch: EnGenius EVR-100
pricewatch: EnGenius Dual-Band Wireless N600 Xtra Range
Nu heb ik een voorkeur voor de linksys al schijnt dit ook niet meer te zijn wat ze vroeger waren.
Want overal in nieuwe woningen zijn betonnen muren en tja dit is nou niet egt een goede combi