Ervaringen Vedaweb?

Pagina: 1
Acties:
  • 931 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-09 12:24

IIsnickerII

Docent Software Dev

Topicstarter
Hoi fellow Tweakers!

Ik ben op zoek naar een andere webhost voor mijn websites, omdat versio dergend traag is. Ik heb via hostingwijzer.nl VerdaWeb ontdekt. Ik heb wat meer research gedaan naar beoordelingen over VerdaWeb, maar wat mij opvalt is vrijwel overal een perfecte score wordt weergegeven.

http://www.hostingwijzer.nl/kieswijzer/providers/vedaweb/
https://www.ispgids.com/ervaringen/vedaweb

de host:
http://www.vedaweb.nl/
(Reden: Zodat mensen niet hoeven te googlen naar het webadres. Alleen maar handig lijkt mij)

Mijn eisen:
Ik wil er minimaal 3 domeinen op draaien:
- Een blog (persoonlijk)
- Een informatieve site (publiekelijk)
- Een site waar ik web development aanbied (commercieel)
Ze moeten alle 3 met een degelijke snelheid kunnen draaien.
Ik heb hiervoor minimaal 1 GB aan ruimte nodig.
Exclusief domeinnaam.
Het maakt niet uit welk controll pannel de host aanbied, zolang het maar werkt
Wordpress optimized.
Direct over te schakelen naar een breder abonnement.
Budget: 2.- tot 4.- euro per maand.

Wat zijn jullie bevindingen en/of ervaringen met verdaweb? En als verdaweb niet te vertrouwen is, wat raden jullie aan als ik een responsieve webhost nodig heb. Alvast bedankt!

(edit: reden url)
(edit2: Eisen toegevoegd)

[ Voor 30% gewijzigd door IIsnickerII op 06-11-2013 12:59 ]

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:15
Zoals alle andere topic over dit onderwerp: Wat wil je? peanuts/monkeys
Met een dergelijk budget kun je geen eisen stellen, dus voldoet alles.

Wil je iets serieuzer, pak dan op z'n minst een SIDN deelnemer, dan zit je wat dichter bij het vuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-09 12:24

IIsnickerII

Docent Software Dev

Topicstarter
Miyamoto schreef op woensdag 06 november 2013 @ 12:50:
Zoals alle andere topic over dit onderwerp: Wat wil je? peanuts/monkeys
Met een dergelijk budget kun je geen eisen stellen, dus voldoet alles.

Wil je iets serieuzer, pak dan op z'n minst een SIDN deelnemer, dan zit je wat dichter bij het vuur.
Vedaweb staat niet tussen de registrar lijst van SIDN. Dus misschien dat het toch niet zo betrouwbaar is zoals het lijkt. Ik vermoed namelijk dat al die reviews door hun zelf in de loop van de tijd geplaatst is. Je kunt moeilijk enkel perfecte reviews krijgen zonder een addertje onder het gras. Misschien een 5* review evenement waar je korting krijgt als je 5* invult? Weet iemand er toevallig meer over?

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janusvl
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-04-2021
Beste IIsnickerII

Ik werk zelf voor VedaWeb. Wij zijn inderdaad geen SIDN deelnemer. Deze keuze is gemaakt omdat wij samenwerken met een partij waardoor wij goede domeinprijzen en goede service kunnen garanderen. Versio is wel een registar bij het SIDN en daar wil je nu weg, dus dit is geen graadmeter voor de kwaliteit.

Wij garanderen je dat wij de reviews niet zelf geplaatst hebben, we hebben hier geen acties voor oid.
Mocht je nog twijfels hebben dan mag je van ons een pakket een maand gratis proberen als je even contact met ons opneemt.

Met vriendelijke groet,
J. van Limpt
VedaWeb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik raad VedaWeb ten strengste af.
Klantenservice naait je gewoon een oor aan waar ze kunnen. Doen geen moeite je te bellen als je vergeet een keer te betalen (mail belandde in spam box), laten gewoon deurwaarder langs je huis komen! Ik draai op voor de extra kosten.

VedaWeb raad ik zeker af, kan beoordelingen met allemaal 10 niet plaatsen met mijn ervaring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:33
nutteloze trap van een oud topic...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.