Goedendag,
De laatste paar weken ben ik op zoek naar een toetsenbord met een linkershift-toets die net zo breed is als de rechtershift-toets. Nu ben ik uit gekomen bij de Logitech K290:
Pricewatch!

Deze lijkt op de foto de indeling te hebben die ik bedoel....en dan gaat het mis. Bij meerdere webshops (4AllShop, BCC, Misco enzovoort) blijkt (na het hebben nagevraagd) dat de linkershift toets ineens is gewijzgd in een kleine, en dat is nou precies niet wat ik wil.

Nu heb ik dit ook nagevraagd bij Logitech zelf (+1 voor Logitech, binnen 2 uur een reactie op een zaterdag):
Voor degenen die zich afvragen waarom; ik heb heel lang een toetsenbord gehad met een grote linkershift, maar deze is vorig jaar kapot gegaan, en heb deze dus vervangen. Hierop zit een kleine linkershift en ik 'mis' de knop heel vaak, typ een \ of een z of ik druk op de Caps Lock en dat is vrij irritant.
Alvast bedankt,
Sander
De laatste paar weken ben ik op zoek naar een toetsenbord met een linkershift-toets die net zo breed is als de rechtershift-toets. Nu ben ik uit gekomen bij de Logitech K290:
Pricewatch!

Deze lijkt op de foto de indeling te hebben die ik bedoel....en dan gaat het mis. Bij meerdere webshops (4AllShop, BCC, Misco enzovoort) blijkt (na het hebben nagevraagd) dat de linkershift toets ineens is gewijzgd in een kleine, en dat is nou precies niet wat ik wil.

Nu heb ik dit ook nagevraagd bij Logitech zelf (+1 voor Logitech, binnen 2 uur een reactie op een zaterdag):
Heeft iemand van jullie enig idee waar ik die zogeheten Amerikaanse layout kan bestellen? Of weet iemand een vergelijkbaar toetsenbord waar de linkershift wel breed is?Bedankt voor uw contact met de Logitech klantenservice.
Het spijt mij te horen dat u problemen ondervindt met uw Comfort Keyboard K290. Mijn naam is Sophie en ik zal u graag assisteren met uw verzoek.
De toetsenbord layout die u zoekt is een amerikaanse layout.
Deze word niet verkocht in Europa. De Europese layout heeft altijd een korte shift aan de linkerkant.
De amerikaanse versie is enkel te koop in Amerika. U kan geen address buiten de USA ingeven in onze webshop.
Houd u er alstublieft rekening mee, dat als we binnen een week niets meer van u vernemen, dat we ervan uitgaan dat het probleem succesvol afgehandeld is en wij deze vraag op 'opgelost' zetten. In dat geval ontvangt u van ons een enquete waarin u feedback kunt geven.
Voor degenen die zich afvragen waarom; ik heb heel lang een toetsenbord gehad met een grote linkershift, maar deze is vorig jaar kapot gegaan, en heb deze dus vervangen. Hierop zit een kleine linkershift en ik 'mis' de knop heel vaak, typ een \ of een z of ik druk op de Caps Lock en dat is vrij irritant.
Alvast bedankt,
Sander