Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Aantal glasvezelaansluitingen in Eindhoven groeit naar 65.00

Pagina: 1
Acties:

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:57

slaay

Natuurbeleven.com

Topicstarter
In het persbericht staat dat driekwart van de huishoudens van Eindhoven-Stratum voorzien is/wordt van glasvezelaansluiting.
Dus niet dat driekwart van Eindhoven daarmee voorzien is zoals in bericht op Tweakers staat.

Een tijd terug heb ik deze reactie naar Ons Net Eindhoven gestuurd:
"Op http://www.ed.nl/regio/ei...-heel-eindhoven-1.1612291 staat te lezen dat u met de gemeente Eindhoven een afspraak heeft gemaakt over beschikbaarheid van glasvezel in Eindhoven.
De afspraak is rond maart 2012 gemaakt, meer dan 1,5 jaar geleden.
Kunt u aangeven hoe het staat met de aanleg van glasvezel en verwacht u de afspraak te halen dat u binnen nu en anderhalf jaar heel Eindhoven voorzien heeft van glasvezel?"
Als reactie kreeg ik dit:
"We liggen op schema. Inmiddels is de aanleg van ruim 10.000 woningen in Acht, Achtse Barrier en Blixembosch nagenoeg afgerond. In Woensel Centraal ruim 12.000 woningen is de aannemer direct na de bouwvakvakantie aan de slag gegaan, afronding juni 2014. In Stratum, ruim 15000 woningen loopt nu de vraagbundeling. Hebben we hier succes mee dan zal Stratum voor eind 2014 ook voorzien zijn van glasvezel. Eind september starten we in een volgende wijk met de vraagbundeling, daar komen we over enkele weken mee naar buiten. Gaat om ruim 12000 woningen. Ook deze woningen zullen voor eind 2014 van glasvezel zijn voorzien. Dan resten nog ruim 25.000 woningen die gepland staan voor 2015. Het ziet er dus goed uit."
Daarnaast als het getal klopt dat wethouder Depla zegt, dan zou 65.000 van 110.085 huishoudens in Eindhoven is 59% van het totale aantal huishoudens in Eindhoven.

[ Voor 5% gewijzigd door slaay op 06-11-2013 09:24 ]

Dich bis echt unne foëzen haas

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Ik heb het percentage vast aangepast; de overige planning checken we even na bij Ons Net Eindhoven.

nieuws: Aantal glasvezelaansluitingen in Eindhoven groeit naar 65.000