Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nederlandse politie vroeg in halfjaar 233 keer gegevens gebr

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
nieuws: Nederlandse politie vroeg in halfjaar 233 keer gegevens gebruikers Apple op

Apple werkte in 59 procent van de gevallen mee aan Nederlandse verzoeken om informatie over apparaten.

Dit klopt niet, 59% staat bij New Zeeland. In Nederland was dat 66%.

Verder zou ik overwegen om de titel van het stukje aan te passen. Fietelijk zijn er maar 65 aanvragen geweest en niet 233. Dit wordt ook in het stukje uitgelegd maar de titel wekt de impressie dat er 233 losse aanvragen zijn geweest en dat klopt niet.

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-11 15:40
Verwijderd schreef op woensdag 06 november 2013 @ 08:32:
nieuws: Nederlandse politie vroeg in halfjaar 233 keer gegevens gebruikers Apple op

Apple werkte in 59 procent van de gevallen mee aan Nederlandse verzoeken om informatie over apparaten.

Dit klopt niet, 59% staat bij New Zeeland. In Nederland was dat 66%.
Je hebt gelijk, fixed.
Verder zou ik overwegen om de titel van het stukje aan te passen. Fietelijk zijn er maar 65 aanvragen geweest en niet 233. Dit wordt ook in het stukje uitgelegd maar de titel wekt de impressie dat er 233 losse aanvragen zijn geweest en dat klopt niet.
Daarin geef ik je dan weer geen gelijk. Dat veel aanvragen gebundeld worden en in één keer worden ingediend, verandert niets aan het feit dat er 233 keer informatie is opgevraagd.

Ik ben helemaal geen stagiair