Wijziging user review [m0nk][b00n]

Pagina: 1
Acties:
  • 860 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Topicstarter
http://tweakers.net/aanbod/rating/16394/

Beoordeling van b0On over m0nk, donderdag 8 mei 2008

Komt er maar niet van maar bij deze toch maar even aankaarten;
Het is alweer een tijdje geleden. Ik heb nooit zaken gedaan met b0On toendertijd. Maar er staat wel een negatieve beoordeling. Ik heb begrepen dat er alleen beoordelingen in mogen staan van daadwerkelijke transacties. Ik had nl bij een andere tweaker waarmee ik een prijsafspraak voor een product had gemaakt, terwijl hij vervolgens het product voor meer aan iemand anders verkocht, een negatieve beoordeling geschreven hierover. Deze werd vervolgens verwijderd omdat er nooit een transactie oid was geweest. Graag zou ik deze beoordeling ook verwijderd zien worden.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Topicstarter
Ruim een maandje verder. Heeft iemand al tijd gehad om hiernaar te kijken? Thanks alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je zoals in de uitleg staat ook de ander op de hoogte gebracht? Het is sowieso de gewoonte dat eerst de dialoog tussen partijen gevoerd wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Topicstarter
Dat heb ik gedaan, alleen: Laatste reactie 10 maart 2010, 09:44

In het verleden heb ik ooit een beoordeling geschreven over user ReneFeller, hij had een iphone te koop staan en hadden een prijs afgesproken. Hij verkocht deze toen aan een andere user die na onze deal iets meer wilde betalen. Die beoordeling is toen verwijderd door jullie omdat er nooit een zakelijke transactie heeft plaats gevonden tussen mij en die user. Die iphone werd immers aan iemand anders verkocht.

In dit geval heeft er ook nooit een transactie oid plaats gevonden. Ongeacht of ik nou contact zoek met user b0On of niet. Deze beoordeling zou er volgens de regels die ook op mij zijn toegepast er niet eens moeten zijn..

zie: Wijziging User Review - [m0nk] [ReneFeller]

[ Voor 5% gewijzigd door m0nk op 03-01-2014 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:53
Ik weet dat ik me er niet mee mag bemoeien,
Doe dat dan ook niet!

[ Voor 75% gewijzigd door Microkid op 04-01-2014 12:38 ]

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een afgeronde transactie is geen vereiste, wel dat er een concrete poging tot het komen tot een transactie is. Ik weet niet waarom die eerste review toen wel verwijderd is, maar dat zal je even met de behandelaar van toen kunnen afstemmen.
Wel zie ik dat het ging om veilingmodus: die zijn per definitie vrijblijvend (zie voorwaarden) en worden niet gezien als poging tot transactie.

Ik kan nu in ieder geval niet eenvoudig feedback vragen over de situatie van toen na 5,5 jaar. Het gaat me eigenlijk ook te ver om op beoordelingen van zo lang geleden in te gaan grijpen op basis van één kant van het verhaal.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2014 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Topicstarter
Ik ga er even vanuit dat de topicwarning er niet voor niets staat en deze ook voor user Erkel geldt? Vraag me een beetje af wat Erkel met deze reactie wil bereiken verder.. Maar goed, dit is niet de plek hiervoor om dat te gaan bespreken.

Het is idd vrij lang geleden, en naar mijn idee (zoals het in mijn eerder genoemnde voorbeeld gesteld werd) was deze beoordeling niet terrecht. Vandaar dat ik dit topic ook geopend heb. Je zegt het zelf: "Een afgeronde transactie is geen vereiste, wel dat er een concrete poging tot het komen tot een transactie is. Zie er zelf weinig concreets in iig..

Maar goed, als het je "te ver" gaat om hier verder iets mee te doen dan houdt het op. Ik heb de desbetreffende user iig een DM gestuurd hierover, wellicht dat hij/zij ooit nog zal reageren, of niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:42

InFamous

excommunicado

m0nk schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 20:04:
Ik ga er even vanuit dat de topicwarning er niet voor niets staat en deze ook voor user Erkel geldt? Vraag me een beetje af wat Erkel met deze reactie wil bereiken verder.. Maar goed, dit is niet de plek hiervoor om dat te gaan bespreken.

Het is idd vrij lang geleden, en naar mijn idee (zoals het in mijn eerder genoemnde voorbeeld gesteld werd) was deze beoordeling niet terrecht. Vandaar dat ik dit topic ook geopend heb. Je zegt het zelf: "Een afgeronde transactie is geen vereiste, wel dat er een concrete poging tot het komen tot een transactie is. Zie er zelf weinig concreets in iig..

Maar goed, als het je "te ver" gaat om hier verder iets mee te doen dan houdt het op. Ik heb de desbetreffende user iig een DM gestuurd hierover, wellicht dat hij/zij ooit nog zal reageren, of niet..
Het gaat erom dat het voor ons niet meer te achterhalen is, aangezien het al een lange tijd geleden is. Wij kunnen dus niet verwachten dat we nog een uitleg krijgen over deze feedback aangezien deze user Tweakers misschien niet meer bezoekt.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Topicstarter
@Ragdoll, dat was me al duidelijk na de post van Floppus hoor.. ;)
Ben er vrij laat mee, laten we het op laksheid houden.. :) Voel er ook weinig voor om hier nog meer energie in te steken eigenlijk. Ookal vind ik het wel jammer dat ik als vrij actieve tweaker met verder prima beoordelingen niet geloofd kan worden als ik zeg dat ik nooit een concrete poging heb gedaan of heb ontvangen van deze user. Wellicht dat zijn of haar email ergens in mijn spamfolders oid is beland..

Dus wat mij betreft sluiten maar, laat die beoordeling maar staan, zal mensen op dit topic wijzen als ze ernaar vragen.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: dit topic is alleen bedoeld om beide partijen bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban.