Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

cms of niet dit?

Pagina: 1
Acties:
  • 259 views

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06:12
Hallo mensen,

Ik heb een vraag:
Betreft: spam

ik vond dit een mooie actie, en ik vroeg me af hoe dit is gebouwd?
Is het gewoon een standaard CMS? of komen daar nog extra add-ons bij kijken? Zo ja welke dan?
Valt dit zelf ook te bouwen ja of nee?

Hopelijk meer antwoorden.

[ Voor 10% gewijzigd door RobIII op 05-11-2013 21:12 ]

Verwijderd

Het ziet eruit alsof het met custom code is gebouwd. Er is weinig over te zeggen anders dan dat het niet echt op een standaard CMS lijkt. Ik zou denken dat het maatwerk is.

Ja, dit is zelf te bouwen. Dat wil zeggen als je de skills hebt of ontwikkelt.

Maar ik zou zeggen: wees een beetje brutaal en neem contact op. De contactgegevens staan onderaan elke pagina. Schrijf een mailtje, zeg dat je de site mooi vindt en vraag waar jij ook zoiets moois kunt laten maken.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik zie niet wat dit in WEB doet :? (zie Waar hoort mijn topic?). Verder is 't gewoon een koffiedik-kijken topic en kun je dit maar op 1 manier beantwoorden: benader ze zoals Cheatah zegt (of als alternatief: doe gewoon eens poging en kijk waar je niet uit komt? Met concrete HTML/JS/CSS vragen helpen we je graag!). Ik zie in ieder geval een zooi bootstrap foundation en verder weinig spannends...

[ Voor 13% gewijzigd door RobIII op 05-11-2013 21:18 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.