Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Asus N750 of Acer V3-772g

Pagina: 1
Acties:

• Jurjen78
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09-2024
Hallo,

Ik ben druk op zoek naar een laptop. Na veel lezen en zoeken ben ik uitgekomen op een Asus n750 of een Acer V3-772g-747a16112tbdwamm. Mijn voorkeur gaat lichtelijk uit naar de Asus ivm eerdere goede ervaringen, echter is de Acer iets goedkoper met een ssd. In de Asus moet ik nog een 120 gb ssd monteren. Beiden kan ik aanschaffen voor rond de 950€ (ex btw via bedrijf) Mijn budget ligt rond de 1000€

De merken waaruit ik kan kiezen zijn: Acer, Asus, Dell, en Hp.

Ik ga de laptop gebruiken voor allround gebruik, administratie, Office, en voor wat gamen (civ5, Rome Total war 2, en miss BF4). Mijn vrouw zal hem vooral voor internet en foto's gaan gebruiken.

De laptop zal niet veel verplaatst worden. Hij wordt vooral thuis gebruikt. Vandaar de voorkeur voor 17". De accuduur vind ik minder belangrijk.

Mijn vorige Asus ging 6 jaar mee en datzelfde zou deze ook moeten doen. Het merk Acer heb ik ook redelijke ervaringen mee. Graag jullie hulp want ik kan niet kiezen :)

Verwijderd

Ook ik zit nog steeds te twijfelen tussen deze twee laptops!
Ben benieuwd naar jullie advies!

De acer is volgens mij iets duurder maar die heeft dan ook 16 gb geheugen en de ssd. Nadeel is volgens mij iets mindere kwaliteit en een minder uiterlijk.

asus is een paar tientjes goedkoper maar dit verschil gaat in de extra aan te schaffen ssd waardoor prijs bijna gelijk is.

Ik hoor verschillende personen over reviews op het web, ik kan er weinig vinden, weten jullie wat links?

welke laptop koelt beter?

hoe weerhouden de grafische kaarten zich? Gtx 2gb vs. Gt 4gb?